(marts) Tilbage igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

D.B.L

med nyt bruger navn. Jeg hed før FruMoar.

Jeg valgte tidligere at sætte min profil på standby. Haft så meget om ørene.

Kort fortalt er jeg startet op som privat dagplejer hvor jeg passer Cornelia (fra 12 marts 2009) og en anden lille dreng. Dette fungere rigtig fint. Ved siden af læser jeg jo til zoneterapeut. Dog er det til tider rigtig hårdt med fuldtidsjob, skole, lektier og også være mor til tøserne (storesøster Ella december 2006 og cornelia) plus kone. 

Cornelia er jo knap 15 måneder nu, hun løber derudaf og er begyndt at sige få ord. Hun er let til latter, kærlig og temperamentfuld. Elsker sin storesøster og vil helst kysse Ella hele tiden :0) Derudover skal der helst være en sut i munden og en i hver hånd. 

Jeg kan mærke jeg er ved at blive skruk igen, manden har sagt go for en lille mere når jeg er færdig med uddannelsen og Cornelia er kommet i børnehave. Men nu må vi se, lige nu har vi hænderne fulde. Men man har vel lov at drømme!!!!

Hvordan står det til med jer andre og jeres små?

Putter lige et billede ind af Cornelia

Knus Ditte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Lady Marion <3

D.B.L skriver:

Kort fortalt er jeg startet op som privat dagplejer hvor jeg passer Cornelia (fra 12 marts 2009) og en anden lille dreng. Dette fungere rigtig fint. Ved siden af læser jeg jo til zoneterapeut. Dog er det til tider rigtig hårdt med fuldtidsjob, skole, lektier og også være mor til tøserne (storesøster Ella december 2006 og cornelia) plus kone. 

Cornelia er jo knap 15 måneder nu, hun løber derudaf og er begyndt at sige få ord. Hun er let til latter, kærlig og temperamentfuld. Elsker sin storesøster og vil helst kysse Ella hele tiden :0) Derudover skal der helst være en sut i munden og en i hver hånd. 

Jeg kan mærke jeg er ved at blive skruk igen, manden har sagt go for en lille mere når jeg er færdig med uddannelsen og Cornelia er kommet i børnehave. Men nu må vi se, lige nu har vi hænderne fulde. Men man har vel lov at drømme!!!!

Knus Ditte

Hej , vi er mere el. mindre alle sammen rykket over til FB .. Se indlæg mere face end baby .. Velkommen tilbage ellers

Anmeld

26. maj 2010

Moar'en

Ja velkommen tilbage. Som Mutti siger, skriver vi alle meget på FB. Men dejligt at høre en opdate på jer, det er utrolig så hurtig de bliver store de små.

Her er Viktor begyndt i DP for 3 uger siden ca. Det går bare rigtig godt, jeg skal starte arbejde i næste uge så det bliver spændende. Viktor kravler stadig ikke, men går rundt ved alt herhjemme. Han tør dog ikke slippe endnu. Han er blevet en stor stærk dreng, og sygehuset vil ikke se ham igen før han er ca 2 år.

Du får også lige et lilel billed af min guldklump

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2010

Diana...

D.B.L skriver:

Knus Ditte

Hold da op hvor er hun blevet stor og sikket et fantastisk hår. 

Ja vi er også på facebook nu mange af os bruger mere face en baby så var har lavet en lukket gruppe på facebook kun for os i 1. kvartal.

Du kan søge den den hedder 1. kvartal 2009 mødregruppe så bare ansøg så skal jeg nok godkende dig. 

Knus Diana

Anmeld

1. juni 2010

Muffinmus

jamen godt det kører for dig:-)

Og lækker tøs su har dig, man må sige der er godt gang i hårpragten:-)

Jeg er så en af dem der synes FB er lidt opreklameret og ikke bruger det ret tit, men kigger herind ret tit.-)

Og i øvrigt går det fint. Vi har lige været på forlænget weekend uden børn i Spanien...SÅ skønt og lige hvad vi trængte til selvm om tankerne ofte gik til ungerne de 4 dage.

Job mæssigt er jeg stadig i flyvevåbnet og skal en uge på øvelse om 14 dages tid. Skal på 10 dages beredksba til udsendelse fra 1 juli, men regner nu ikke med vi bliver udsendt i år i det mindste. SKRUK?? jo, tak, har været det siden hun blev født, men lad os se om der bliver en mere, det er op til manden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.