gravid over 35 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

strikkemus

Er selv 39 og når at fylde 40 år inden jeg får mit næste barn. Vil meget gerne i kontakt med andre "gamle" mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

MariaJ

strikkemus skriver:

Er selv 39 og når at fylde 40 år inden jeg får mit næste barn. Vil meget gerne i kontakt med andre "gamle" mødre

Nu svarer jeg selvom dit spørgsmål står i kategorien enlig mor/far og jeg ikke er enlig. Til gengæld er jeg 35 (bliver 36 senere i år) og har lige fået mit første barn. Jeg håber bestemt vi skal have flere i løbet af de næste år, så satser på at løbet ikke er kørt. Bortset fra at jeg godt synes man kan føle sig lidt alene som "gammel" mor, synes jeg nu egentlig ikke at alderen trykker. Min graviditet og fødsel var helt problemfri og har fået en dejlig datter, der er helt som hun skal være.

Hvor mange børn har du i forvejen?

Anmeld

25. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er 37 år og føler mig "ikke gammel"

Jeg har en dreng, Luka, fra oktober 2007 og en pige, Lina, fra marts 2009 - der er 17 mdr. imellem dem.

Jeg er gift med faren og vi bor i hus i Hvidovre.

Hvor mange børn har du og hvor bor du?

Kh. Katja

Anmeld

25. maj 2010

strikkemus

Jeg har en dreng på 8 år og bor ved Slagelse. Det er ikke en planlagt graviditet, og er ikke sammen med faderen.

Indtil videe har min graviditet været ok, træthed, lidt kvalme, tissetrang med mere. Men symptomer som er til at leve med.

Håber det fortsætter sådan

Dejligt at der er flere i min aldersgruppe

Anmeld

25. maj 2010

Lady Marion <3

Hej   Jeg er 37 og har 3 dejige unger ,, En pige på 17 , en dreng på 14 og rosinen i pølseenden Alexander på 13 mdr ..  Vi vil ikke udelukke en mere   Jeg syntes det er dejligt at prøve at være "gammel" mor . Man er meget mere afslappet .. Men syntes så også jeg har været meget mere træt denne gang   Men han er så også det barn der har været dårligst til at sove ,,,,   Tillykke med graviditeten , det er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.