Jeg fortalte det til min mor to dage efter, jeg havde testet positiv (da var jeg ca. 5+0), fordi hun kom forbi og hun bor et stykke væk, så jeg ser hende ikke hver dag. Derudover ringede jeg til en rigtig god veninde, som er jordemoder, dagen efter testen var positiv, fordi jeg bare havde så meget brug for at fortælle det til én, og så kunne jeg jo samtidig få nogle gode råd
! Jeg regner forøvrigt også med, at hun skal være min jordemoder gennem hele forløbet
...
Vi har ikke fortalt det til vores to andre børn endnu, da jeg godt lige vil være lidt mere sikre på, at det ikke går i vasken, men jeg har aldrig aborteret før, så hvorfor skulle jeg gøre det denne gang
?!!
Vi regner dog med at fortælle dem det ca. 1. juli, hvor jeg vil være omkring 9-10 uger henne, for jeg kan slet ikke vente med at se deres reaktioner - de har nemlig ind i mellem nævnt, at de også gerne vil have en baby, hvis vi har været på barselsbesøg hos en veninde eller lign
. De vil forøvrigt være ca. 6½ og 9½ år, når jeg skal føde, så jeg regner med, de skal være mine små hjælpere - de har dog sagt, at hvis de nogensinde får en lillebror eller -søster, vil de ikke skifte ble
!!
Når børnene har fået det at vide, fortæller jeg det også på arbejde, for vi bor et ret lille sted, så der vil ikke gå særlig lang tid, fra børnene får det at vide, før det rygtes og jeg synes, det vil være lidt, at min arbejdsplads ikke får det at vide af mig...
Puha, det blev da vist en lang smøre, men det er rart at kunne snakke om det herinde, nu når vi gerne vil vente lidt med at fortælle det til resten af verden
)