kontrakvæske i livmorden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Miia90

Heeej Piger

var til gyn 4 maj, og fik af vide jeg skulle have spøjtet kontraskvæske op i livmorden for og se om der var gemmen gang

Men har stadigvæk ikk modtaget noget brev

nogen der ved hvor lang tid der går.  fik afvide det bliver i roskilde der skal gøres .

Kram Mia som går og venter på et brev der bare ikk kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

oo

det er i æggelederne du skal have sprøjtet det ind

prøv at ring til din læge og sig at du stadig venter, nogle gange så glemmer eller forligger de henvisningerne, så man skal lige holde dem i ørerne hvis man synes der går for længe

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

jamen det er jo min gyn der har sat det igang

Anmeld

25. maj 2010

oo

Miia90 skriver:

jamen det er jo min gyn der har sat det igang

nårh okay...prøv at ringe til hende så

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

ja det må jeg lige gøre

Anmeld

25. maj 2010

mlau

Hej

Jeg fik brevet efter 3-4 uger, og fik en tid 14 dage efter, da den tid de havde givet mig ikke passede.

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

KLAYDIA  derfor vi måske ikk blive gravide.

synes bare det lyder skørt. vi har næsten været sammen i 3år og blevet testet 2 andre gange for der inden ting var :/

og vi begge har god samvitihed

Vi har begge fået en pille kur og skal tjekkes igen d. 11 aug, der er bare længe til

Men hvis det bare en den lille ting som gør vi ikk blive gravide er det jo faktisk meget godt.

håber vi snart bliver gravide

Nogen som har prøvet det sammen eller lign. ??

Kram Mia

Anmeld

8. juni 2010

Tropez

Hejsa miia90

Jo tak jeg har prøvet det, begyndte at komme sammen med min kæreste i år 2003 vi prøvede og prøvede, men der skete ingenting, jeg gik så til lægen fordi jeg gerne ville tjekkes, fordi jeg havde på fornemmelsen at det var mig der var noget galt med, det ville den åndsvage læge ikke han ville ikke tjekke noget som helst fordi vi ikke havde været sammen mere end 1 års tid, så jeg måtte i god tro gå hjem igen, der gik yderligere 2 år før jeg turde gå til lægen igen fordi jeg ikke ville skuffes igen, jeg fik endelig en henvisning til sygehuset hvor jeg skulle igennem det der med kontrastvæsken, men lægen ville også lige tæste for kønssygdomme, samme dag som jeg skulle have været afsted på sygehuset skulle jeg ringe til lægen for at få resultatet, og det var klamydia, som både jeg og min kæreste havde gået med i 3 år, på grund af den åndsvage læge, nå men vi fik begge pillekur og er raske nu, men jeg fik efterfølgende lavet undersøgelsen med kontrastvæske og det viste sig at jeg havde dannet arvæv på den ene æggeleder det der er mest iriterende er at ingen af os havde nogen symptomer.

håber ikke det går på samme måde for dig.

Knuz Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.