Hjææælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Chr.Kristiansen

Så blev man gravid og det er dejligt Men men men... Der er lige et problem. Selvom veninderne prøver at forstå, forstår de jo ikke hvordan man kan gå og glæde sig over det første strækmærke, eller være ked af at guldklumpen ikke har "boblet" i et døgn...

Så nu gør jeg det.. Jeg siger det som det er...

HJÆÆÆLP!!! Jeg mangler veninder der enten er gravide eller har små børn... Jeg selv bor i svendborg på fyn, og bor du ikke langt derfra ville det være perfekt, for så er der jo god mulighed for at mødes

Jeg er lærerstuderende på skårup seminarium, 23 år og venter et ægte ønskebarn sammen med min forlovede.. Jeg er lidt rap i replikken, siger gerne min mening, men er også god til at lytte Jeg søger i store træk bare en der elsker at snakke, shoppe, gå på cafe eller mødes til hjemmebag, så kræsen er jeg ikke

Hvis der skulle findes en derude, ikke nødvendigvis fra Fyn, som har lyst til en ny, men god veninde... Så skriv endelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

tb

bor desværre helt oppe i nordjylland... men held og lykke med jagten

kh tina

Anmeld

25. maj 2010

KarinaIda

Chr.Kristiansen skriver:

Så blev man gravid og det er dejligt Men men men... Der er lige et problem. Selvom veninderne prøver at forstå, forstår de jo ikke hvordan man kan gå og glæde sig over det første strækmærke, eller være ked af at guldklumpen ikke har "boblet" i et døgn...

Så nu gør jeg det.. Jeg siger det som det er...

HJÆÆÆLP!!! Jeg mangler veninder der enten er gravide eller har små børn... Jeg selv bor i svendborg på fyn, og bor du ikke langt derfra ville det være perfekt, for så er der jo god mulighed for at mødes

Jeg er lærerstuderende på skårup seminarium, 23 år og venter et ægte ønskebarn sammen med min forlovede.. Jeg er lidt rap i replikken, siger gerne min mening, men er også god til at lytte Jeg søger i store træk bare en der elsker at snakke, shoppe, gå på cafe eller mødes til hjemmebag, så kræsen er jeg ikke

Hvis der skulle findes en derude, ikke nødvendigvis fra Fyn, som har lyst til en ny, men god veninde... Så skriv endelig!

Hej...

Først og fremmest STORT tillykke med din graviditet....

Jeg kender udemærket den følelse du render med, jeg havde det på samme måde da jeg ventede mig(dog er min datter snart 2)..
Jeg fik hende i aug og fyldte selv 22 i december(2008).
Nå, men lidt om mig... Jeg er 23, født og opvokset i Nyborg, men bor nu i Ørbæk.. (Det jo ikke langt fra Svendborg)!! Jeg har opholdt mig en del i svendborg da jeg tog min ene uddannelse der(SOSU).. Derud over har jeg også i 1½ år boet i odense, men det var inden jeg fik den lille og kæreste jeg har nu!!

Jeg er en glad og smilende pige, dog også lidt genert blandt folk jeg ikke kender... Nyder en go tur på cafe eller go lang gåtur i ny og næ, elsker dyr, shoppe hygger jeg mig også med(bare ikke så meget mere)...

Ja, det var lige lidtom mig, og er der mere du vil vide, er du velkommen til og skrive!!

Knus Karina

Anmeld

15. oktober 2011

Suslianter

Hey. Er til tider i Nyborg, sviger familien bor der. Kender desværre ingen der så søger nogle at hænge ud med i omegnen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.