For første gang i snart 9 mdr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Tynen

.. Sidder jeg helt mutters alene i stuen på denne tid af døgnet.
Begge unger sover, og det skal da lige fejres med et indlæg.

Vi var på "miniferie" ved mormor og morfar fra lørdag til søndag, da manden tog sig den frihed, og tog til KBH for at se Monster Truck.
Stella syntes at det var alle tideres at blive voldforkælet i næsten 48 timer.
Man må nemlig meeeeget mere ude ved mormor, end man må derhjemme

Søndag var vi i Cirkus Arena, og det var virkelig en succes for Stella.
Hun sad i samtlige 3 timer med åben mund og store øjne. Hun fortrak ikke en mine overhovedet, slugte det hele med øjnene og klappede slet ikke. Hun var i sin helt egen verden.

I pausen kunne man få lov at sidde på en elefant for 30 kr.
Fedt! tænker jeg, og får som nogen af de første betalt for ungerne.
(Vi havde nogen med fra min IRL-MG)

Pludselig stikker en artist af med begge børn, og en Pjerrot-wannabe stopper mig, da jeg vil gå med dem ind i manegen, og siger at fotografer og forældre skal blive bag det røde bånd.
FÅRK!
Der har de sat 2 små piger (ALENE!) midt i manegen mellem 4 store elefanter.
Det går op for mig, at de åbenbart skal RIDE på elefanten, ALENE, UDEN noget at holde ved eller NOGEN til at holde ved dem.
Jeg gik fuldstændig i "Jeg-skal-have-mit barn-NU!-panik", men kunne ikke få lov at gå ind og hente dem.
Ingen af dem der "vogtede" indgangen til manegen snakkede dansk eller engelsk.
Så hvad gør man - Man betaler for en ekstra tur og stormer i bedste "Borte med blæsten"-stil ind og om favner et stk. meget genert og overrumplet barn.
Jeg prøver febrilsk at få ungerne med ud af manegen, men for sent!
De VIL ride på elefanter.. Så på med poker facet´ og op på elefanten.
Jeg var ved at skide i bukserne af skræk, men vi overlevede alle uden mén.
Desværre blev billederne mega ringe, men man måtte ikke få et close-up 

Min ene niece var her i går, og vi besluttede os for at lave en kage med fondant (DET kan virkelig anbfales istedet for MMF og Sugar paste! Wauw!)
Stella stak ting ud og hjalp med at skære - Resultatet skulle selvfølgelig blive en "Miav-kae"
Den blev ikke så "fin", men det er begrænset hvad man kan lave med et ekstra sæt 3-årige hænder i ALT

Bla, bla, bla...

I får lige "lidt" billeder fra en meget, meget lang weekend.
Jeg har ikke fået svaret på en dyt i mange dage, men regner med at få tid til det når Stella skal i DP igen i morgen.

God dag til jer!

/Trine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Lise

Årh, hvor er Stella mega god til det der fondant udstikkeri. Simon "hjalp" mig med at lege med fondant i søndags, og han fattede ikke en skid af det - han ville bare smadre de ting jeg prøvede at lave. MÆND!!!

Nårmen, det lyder sgu da som om at i har hygget jer i weekenden, og det er jo som altid gode billeder af lækre børn. Lige lovlig spændende med den der elefant, dog  Og hvor har i været henne og finde sommer??? Her hvor jeg befinder mig har der sgutte været vejr til at være SÅ sommerlig i år

Anmeld

25. maj 2010

Marco2

Nøj hvor er det gode billeder, og som altid en godt skrevet "historie".

Hvad synes du om at være i Arena. Var den store brygger hest blevet rask, så den ikke haltede rundt?

Det med elefanterne i pausen opdagede vi ikke for Emily skulle udenfor og ride på ponyerne

AG

Anmeld

25. maj 2010

Muffinmus

ellers gode billeder:-)

Og håber du nød din pause UDEN unger...dem er der jo som du skrev ikke nok af.Men nu skal han jo snart i dp, så kommer der dælme pause til Trine:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.