Nu har jeg endt med at være en mega brokkemås i tråden om sunlolly, fordi de IKKE lige virker på mig ligenu...
jeg ligger bare her på sofaen, har det MEGA råddent. Har lige kastet mega meget op, efter jeg børstede bisser. ... Jeg har ikke kastet så mange gange op igennem graviditeten, men det var MEGA ubehageligt. Jeg havde ikke så meget mad i maven tilbage, men karry og mavesyre,... SUPER ufed kombi (uden at komme i detaljer)...
HVAD SKAL JEG GØRE???
Det sviger og brænder i munden... Og jeg har det mega skidt stadig. jeg har spist en sunlolly med ananas og en chokolade is. Det hjælper IKKE... 
Jeg er rigtig ussel, fuld af selvmedlidenhed og ÆV ligenu... Jeg er totalt træt, men kan ikke lige gå i seng, som jeg har det nu. Jeg har haft fuck-ondt i ryggen idag, selvom jeg var god og ikke overanstrenge mig igår og idag, men hertil aften, har det været helt galt. jeg har aftalt med mig selv at jeg bliver hjemme fra arbejde i morgen... Men altså, hvad skal jeg gøre NU for at få det lidt bedre, så jeg kan gå i seng? Hvad skal jeg spise for at komme af med svie og brænde i munden og kvalmen???...
æv æv æv ... 
Og YNK...
Anmeld