Kvalme hjælp nu... (for ikke at spolere tråd yderligere...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu har jeg endt med at være en mega brokkemås i tråden om sunlolly, fordi de IKKE lige virker på mig ligenu...

jeg ligger bare her på sofaen, har det MEGA råddent. Har lige kastet mega meget op, efter jeg børstede bisser. ... Jeg har ikke kastet så mange gange op igennem graviditeten, men det var MEGA ubehageligt. Jeg havde ikke så meget mad i maven tilbage, men karry og mavesyre,... SUPER ufed kombi (uden at komme i detaljer)...

HVAD SKAL JEG GØRE???

Det sviger og brænder i munden... Og jeg har det mega skidt stadig. jeg har spist en sunlolly med ananas og en chokolade is. Det hjælper IKKE...

Jeg er rigtig ussel, fuld af selvmedlidenhed og ÆV ligenu... Jeg er totalt træt, men kan ikke lige gå i seng, som jeg har det nu. Jeg har haft fuck-ondt i ryggen idag, selvom jeg var god og ikke overanstrenge mig igår og idag, men hertil aften, har det været helt galt. jeg har aftalt med mig selv at jeg bliver hjemme fra arbejde i morgen... Men altså, hvad skal jeg gøre NU for at få det lidt bedre, så jeg kan gå i seng? Hvad skal jeg spise for at komme af med svie og brænde i munden og kvalmen???...

æv æv æv ...

Og YNK...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

AnneBJ

Hm, ja jeg kan desværre ikke hjælpe dig!

Men jeg håber at du har fået det bedre, eller at nogle kommer med supergode råd til dig. Lyder fornuftigt med en fridag imorgen

Anmeld

25. maj 2010

6800

Nogle små poletter (saltlakrids) hjalp mig rigtig meget...

Anmeld

25. maj 2010

Mettemus

Det lyder godt nok super voldsomt og rigtig træls - er mere end lykkelig for at jeg slet ikke er så hårdt ramt. Alligevel vil jeg lige dele mit eneste madønske der har været foreneligt med let kvalme og madlede idag: A38, yoghurt og koldskål

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Jeg har haft det jævnt skidt hele dagen... Men ikke kastet mere op end igår aftes. Men jeg ahr været mega træt...

LIGE NU, ved jeg ikke om jeg kan overskue at tage på arbejde i morgen, nu må vi se. Vil gerne afsted.

Men jeg har ikke rigtig lavet noget. Spist lidt knækbrød og pizza til aftensmad, fordi jeg ikke kunne overskue andet. Så har jeg købt Balancid og spiser gulerødder hertil aften. det der med gulerødder, det føles godt. Så jeg vil lige skralde et par stykker mere...

Anmeld

25. maj 2010

Diana...

ARKUPUNKTUR kan du se at komme af sted. det er og bliver den bedste løsning og det ENESTE der virket på mig i min lange dag med opkast da jeg ventet Lucas. 

Så se at få bestilt en tid og afsted med dig. 

Kæmpe kram 

Anmeld

25. maj 2010

smokin

Zafir skriver:

Nu har jeg endt med at være en mega brokkemås i tråden om sunlolly, fordi de IKKE lige virker på mig ligenu...

jeg ligger bare her på sofaen, har det MEGA råddent. Har lige kastet mega meget op, efter jeg børstede bisser. ... Jeg har ikke kastet så mange gange op igennem graviditeten, men det var MEGA ubehageligt. Jeg havde ikke så meget mad i maven tilbage, men karry og mavesyre,... SUPER ufed kombi (uden at komme i detaljer)...

HVAD SKAL JEG GØRE???

Det sviger og brænder i munden... Og jeg har det mega skidt stadig. jeg har spist en sunlolly med ananas og en chokolade is. Det hjælper IKKE...

Jeg er rigtig ussel, fuld af selvmedlidenhed og ÆV ligenu... Jeg er totalt træt, men kan ikke lige gå i seng, som jeg har det nu. Jeg har haft fuck-ondt i ryggen idag, selvom jeg var god og ikke overanstrenge mig igår og idag, men hertil aften, har det været helt galt. jeg har aftalt med mig selv at jeg bliver hjemme fra arbejde i morgen... Men altså, hvad skal jeg gøre NU for at få det lidt bedre, så jeg kan gå i seng? Hvad skal jeg spise for at komme af med svie og brænde i munden og kvalmen???...

æv æv æv ...

Og YNK...

har du prøvet med en helt almindelig vandflaske der har været i fryseren... sådan at vandet er VIRKELIG koldt? Ellers kan du i værste tilfælde få noget kvalmenedsættende hos lægen som er ufarligt for baby. Det fik jeg og det hjalp virkelig.

Sunlolly er kun meget kort hjælp... og fyldt med sukker jo

Anmeld

25. maj 2010

LifeIsGreat

Har du prøvet de der Sea band armbånd?

Ellers prøv Polo pastiller, KOLDE appelsinbåde, danskvand med lime i 

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Frk.Sommerfugl skriver:

Har du prøvet de der Sea band armbånd?

Ellers prøv Polo pastiller, KOLDE appelsinbåde, danskvand med lime i 

Jeg prøvede det dersens seaband i starten af graviditeten, da jeg havde jævndøgnskvalme... Men dete r mest i øjeblikket, pga mavesyre, så jeg tror jeg skal prøve noget der får halsbranden til at gå over... Har ellers spist mange piratos og saltbomber, men jeg har ikkke liiiiige lyst til noget syre pt.

Anmeld

25. maj 2010

Mira0911

Til halsbrand drak jeg mælk.. Og jeg kan normalt ikke lide mælk..

Til kvalmen prøvede jeg alverdens piller, Seaband og akupunktur - Intet hjalp på mig...

Håber du finder en løsning på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.