Først og fremmest får du en kæmpe krammer af mig. Hvor er jeg ked af at høre hvad du har måttet igennem. Ingen ord kan beskrive hvor meget jeg føler med dig. Hvor er livet til tider uretfærdigt og barskt.
Nu har jeg heldigvis ikke stået i din situation, men du ved allerbedst selv hvor meget du kan rumme og overskue lige nu. Føler du selv at du er klar til at blive gravid igen, så er det uden tvivl den helt rigtige beslutning for dig. Det kan ingen vende om på. Er du i tvivl, så vent et par dage el. måneder. Brug tiden på at forkæle og pleje dig selv, fordi at det fortjener du. Måske ser tingene pludselig anderledes ud. Vejen til at komme videre efter en stor sorg, et stort tab eller lignende hviler stort set på dig selv. Pas godt på dig selv. Her spiller nemlig du (og din mand) hovedrollen. Følg dit hjerte 
Jeg bliver helt varm om hjertet af at læse dit indlæg. Du rummer masser af kærlighed og omsorg, som senere hen vil give et lille barn den tryghed og det nærver det har brug for. Hvornår, det vil tiden vise.
Jeg ønsker dig alt det bedste fremover 
Anmeld