syntes i det er for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

EmOssA

jeg har utrolig brug for at give mit eget barn kærlighed,. have mit barn levende i mine arme jeg vil så utrolig gerne have et barn

jeg har for 2 mdr sidn mistet mit barn som 35 ugers gravid, jeg vil aldrig kunne kommer over det, og have en angst selvom jeg er gravid, men jeg vil så utrolig gerne elske mit barn og give hende/ham alt hvad jeg har af kærlighed,. jeg har så utrolig meget brug for det  syntes i at det er for tidligt at jeg tænker på en graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvis du kan, så siger jeg go for it...

Da jeg mistede Spunken (sen abort som følge af sygdom i 15. uge), gik der et godt stykke tid, før jeg var klar.

Men hvis du føler du er klar, er du klar. Så go for it. Håber alt, for at du får et dejlig levende barn i armene, snart!

Anmeld

24. maj 2010

EmOssA

Jeg ved det slet ikke kan ikke tænke uden om det man vil aldrig kunne komme over sorgen der ligger så mange problemer I det hele..,,.,..

Anmeld

24. maj 2010

Silvermist1

Først og fremmest får du en kæmpe krammer af mig. Hvor er jeg ked af at høre hvad du har måttet igennem. Ingen ord kan beskrive hvor meget jeg føler med dig. Hvor er livet til tider uretfærdigt og barskt.

Nu har jeg heldigvis ikke stået i din situation, men du ved allerbedst selv hvor meget du kan rumme og overskue lige nu. Føler du selv at du er klar til at blive gravid igen, så er det uden tvivl den helt rigtige beslutning for dig. Det kan ingen vende om på. Er du i tvivl, så vent et par dage el. måneder. Brug tiden på at forkæle og pleje dig selv, fordi at det fortjener du. Måske ser tingene pludselig anderledes ud. Vejen til at komme videre efter en stor sorg, et stort tab eller lignende hviler stort set på dig selv. Pas godt på dig selv. Her spiller nemlig du (og din mand) hovedrollen. Følg dit hjerte

Jeg bliver helt varm om hjertet af at læse dit indlæg. Du rummer masser af kærlighed og omsorg, som senere hen vil give et lille barn den tryghed og det nærver det har brug for. Hvornår, det vil tiden vise.

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover

Anmeld

25. maj 2010

Miss.Sunshine

Emine skriver:

jeg har utrolig brug for at give mit eget barn kærlighed,. have mit barn levende i mine arme jeg vil så utrolig gerne have et barn

jeg har for 2 mdr sidn mistet mit barn som 35 ugers gravid, jeg vil aldrig kunne kommer over det, og have en angst selvom jeg er gravid, men jeg vil så utrolig gerne elske mit barn og give hende/ham alt hvad jeg har af kærlighed,. jeg har så utrolig meget brug for det  syntes i at det er for tidligt at jeg tænker på en graviditet

Jeg syntes overhovedet ikke man kan sætte tid på. Det er en frygtelig oplevelse du har været ude for og hvordan du takler det bestemmer kun du. Jeg ville aldrig se ned på dig fordi du "kun" ventede to måneder og ej heller hvis du ventede 2 år. Måske arbejder du bedre med sorgen,mens du mærker et nyt lille liv i din mave? Andre arbejder bedst uden før de er klar til nyt liv i maven,sådan er det så forskelligt. Hvis du er klar,så syntes jeg helt sikkert du skal gøre din engel til storesøster/storebror ( ved ikke om du fik en datter eller søn i 35 uge)

Mange Knus

Anmeld

25. maj 2010

EmOssA

Miss.Sunshine skriver:

Jeg syntes overhovedet ikke man kan sætte tid på. Det er en frygtelig oplevelse du har været ude for og hvordan du takler det bestemmer kun du. Jeg ville aldrig se ned på dig fordi du "kun" ventede to måneder og ej heller hvis du ventede 2 år. Måske arbejder du bedre med sorgen,mens du mærker et nyt lille liv i din mave? Andre arbejder bedst uden før de er klar til nyt liv i maven,sådan er det så forskelligt. Hvis du er klar,så syntes jeg helt sikkert du skal gøre din engel til storesøster/storebror ( ved ikke om du fik en datter eller søn i 35 uge)

Mange Knus

Jeg fik en datter
jeg har været væk fra min mand i min graviditet har slet ikke kunne opleve endten glæden eller hvores sorg vi er heller ikke sammen nu jeg skal ned til ham på tirsdag hvis jeg bliver gravid det er heller ikke sikkert jeg blir det men hvis nu så vil jeg være sammen med ham der og opleve alt sammen der er så meget jeg slet ikke kan forklare jeg har så mange ????? I hovedet jeg har virkelig brug for at være lykkelig jeg er i depression og mega stresset hved slet ikk hvad j skal sige det hele er så utrolig forvirrende.,.

Anmeld

25. maj 2010

maria87

Emine skriver:

Jeg fik en datter
jeg har været væk fra min mand i min graviditet har slet ikke kunne opleve endten glæden eller hvores sorg vi er heller ikke sammen nu jeg skal ned til ham på tirsdag hvis jeg bliver gravid det er heller ikke sikkert jeg blir det men hvis nu så vil jeg være sammen med ham der og opleve alt sammen der er så meget jeg slet ikke kan forklare jeg har så mange ????? I hovedet jeg har virkelig brug for at være lykkelig jeg er i depression og mega stresset hved slet ikk hvad j skal sige det hele er så utrolig forvirrende.,.

det gør mig frygtelig ondt at høre...

ved slet ikke hvad jeg skal sige...

Stort Knus fra mig...

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

Nu skal jeg se om jeg kan skrive det uden at det kommer til at lyde forkert.

Allerførst så gør det mig frygteligt ondt at i har oplevet den store sorg.

Dernæst....Jeg kan godt forstå det behov du har for at have en lille levenedefødt baby.... Det er fuldt forståeligt og sådan tror jeg alle i din frygtelige situation ville have det.
Men jeg tænker om du måske har behov for at være i sorgen, sørge over dit tabte barn og lade det "falde på plads" i kroppen inden i igen forsøger.
Det var bare lige de tanker jeg fik ved dit indlæg, og håber ikke de bliver tolket negativt.

Har i/du fået hjælp? Foreningen for spædbarnsdød evt?

Jeg sender dig en masse varme tanker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.