nervøs for NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

isimaven

Hej Tøser

Nu bliver det min tur at skulle til NF på torsdag og jeg glæder mig til gensynet med spunken .... meeen jeg er så forfærdelig nervøs for at der skulle være noget galt. Jeg er allerede blevet scannet en gang i uge 8 og da så vi fint hjerteblink.

Jeg er så heldig i alle aspekter af mit liv, har en dejlig mand 2 smukke sunde børn og bor et sted som er perfekt til mig og min familie.

Jeg har kun stået med en positiv graviditets test 3 gange i mit liv og de to er endt med en god fødsel og et sundt barn, den tredje er min lille spunk på 12+1 uge inde i min mave.

Men frygten for at mit held er sluppet op påvirker mig så meget at jeg har svært ved at nyde denne skønne tid, jeg er så bange for at noget går galt. Jeg er nervøs og ked af det hele tiden og det går udover min utrolig tålmodige mand og ungerne. Samtidig skammer jeg mig for disse tanker og synes jeg burde være glad og lykkelig...

Ihh hvor jeg dog glæder mig til at få den scanning overstået så jeg forhåbentlig kan begynde at glæde mig.

puha måtte bare lufte mine tanker her hvor nogen måske forstår mig

Rakel 12+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Christina31

Jeg har det fuldstændig på samme måde som dig. Skal til MD- skanning torsdag d. 27. , og er vildt nervøs.

Jeg er også 3. gangs gravid, har 2 sunde & raske drenge på henholdsvis 7 og 4 år. - Kan vi virkelig blive ved med at være så heldige, når man gang på gang læser om par, der har været udsat for at noget gik galt. Jeg vil føle mig som det lykkeligste og heldigste mor i hele verden, hvis alt går godt til oktober.

Jeg har talt med min jordemoder om,  at jeg er meget mere nervøs denne her gang, end ved de forrige graviditeter. Hun sagde, at det oplevede hun typisk med 3. og 4. gangs gravide. Typisk, at man var bange for at heldet var sluppet op.

Held og lykke med Nf- skanningen. Jeg kan jo se, at vi skal afsted samme dag.  Glæder mig meget til, at jeg forhåbentlig kan slappe lidt mere af bagefter.

Anmeld

25. maj 2010

isimaven

Christina28 skriver:

Jeg har det fuldstændig på samme måde som dig. Skal til MD- skanning torsdag d. 27. , og er vildt nervøs.

Jeg er også 3. gangs gravid, har 2 sunde & raske drenge på henholdsvis 7 og 4 år. - Kan vi virkelig blive ved med at være så heldige, når man gang på gang læser om par, der har været udsat for at noget gik galt. Jeg vil føle mig som det lykkeligste og heldigste mor i hele verden, hvis alt går godt til oktober.

Jeg har talt med min jordemoder om,  at jeg er meget mere nervøs denne her gang, end ved de forrige graviditeter. Hun sagde, at det oplevede hun typisk med 3. og 4. gangs gravide. Typisk, at man var bange for at heldet var sluppet op.

Held og lykke med Nf- skanningen. Jeg kan jo se, at vi skal afsted samme dag.  Glæder mig meget til, at jeg forhåbentlig kan slappe lidt mere af bagefter.

Ej ja de nerver, jeg vil krydse fingre for dig og håbe på at torsdag bliver en dejlig dag for os begge to!
Jeg glæder mig også til at snakke med jordemoderen 2/6 omkring mine bekymringer det må hjælpe, men først og fremmest håber jeg på at få lidt mere ro i sindet på torsdag,
hilsen Rakel

Anmeld

27. maj 2010

isimaven

så kom dagen og den længe ventede nf-scanning 

tallene hed 1:11601 så der var vist ikke den store risiko

næsebenet var fint og alt så perfekt ud, har fået rykket terminen til 29/11 så er nu 13+3 i stedet for 12+4 og det er jo godt

puha er så lettet og glad nu og vil nu for alvor begynde at nyde min graviditet

fra mig

Anmeld

27. maj 2010

Christina31

Stort tillykke med den veloverstået NF- scanning.  Rigtig dejligt, at du kan slappe mere af nu, og nyde graviditeten.

Jeg har også været afsted til scanning i dag, alt var rigtig fint. Og vi venter en lille fin dreng. Så nu er jeg snart mor til 3 drenge.  Fantastisk dejligt.

Anmeld

27. maj 2010

isimaven

Christina28 skriver:

Stort tillykke med den veloverstået NF- scanning.  Rigtig dejligt, at du kan slappe mere af nu, og nyde graviditeten.

Jeg har også været afsted til scanning i dag, alt var rigtig fint. Og vi venter en lille fin dreng. Så nu er jeg snart mor til 3 drenge.  Fantastisk dejligt.

stort tillykke så må vi til at forstå at vi har heldet på vores side endnu og begynde at nyde det!!!

jeg har fået tid til MD den 8. juli (på min 4 års bryllupsdag så den bliver nok god) og håber meget på en afsløring af tap eller ej hehe... men jeg har en af hver i forvejen så bare en rask bebs til mig, så er jeg glad!

fra mig

Anmeld

27. maj 2010

Kaufie

Dejligt med en god scanning - og nu har vi så termin samme dag 

Gik du over tid med de to store?

Selv fødte jeg William 41+0 

Anmeld

27. maj 2010

isimaven

Kaufie skriver:

Dejligt med en god scanning - og nu har vi så termin samme dag 

Gik du over tid med de to store?

Selv fødte jeg William 41+0 

Tak ja det er en dejlig lettelse !
Silja er født i 39+1
og Julius 38+4
så denne gang er jeg spændt på om det nu jeg skal prøve overtid :/ men håber det virkelig ikke da jeg ikke er den tålmodigste hehehe
hyggeligt at dele termin med dig
knus

Anmeld

27. maj 2010

Kaufie

isimaven skriver:

Tak ja det er en dejlig lettelse !
Silja er født i 39+1
og Julius 38+4
så denne gang er jeg spændt på om det nu jeg skal prøve overtid :/ men håber det virkelig ikke da jeg ikke er den tålmodigste hehehe
hyggeligt at dele termin med dig
knus

Hehe - så "vinder" du sikkert!

Anmeld

27. maj 2010

isimaven

Kaufie skriver:

Hehe - så "vinder" du sikkert!

Hihi det bliver spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.