forlovelses kage (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.448 visninger
29 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

birgitte

lavede lige en lille test kage da jeg har fået en bestilling til en forlovelseskage... skulle lige se om mine ideér kunne blive som de var i hovedet. deres skal dog ikke være hvid og sort, men har længe villet prøve det så greb chancen og synes det er så fint i de farver.

blev selv godt tilfreds og håber parret synes om ideén

det er lyse bunde med jorbær/vaniljemousse og friske jordbærskiver. Overtræk og pynt er fondant.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Tanja84

Wow hvor er den flot, er helt vild med stilen og farverne du har lavet den i.

Min kæreste og jeg blev gift på Rådhuset her i marts og skal holde den rigtige fest med familie og venner til næste sommer, hvor vores lille prinsesse er kommet til verdenen og overvejer da stærkt at vores kage skal være i stil med den du har lavet

Anmeld

24. maj 2010

birgitte

Wow hvor er den flot, er helt vild med stilen og farverne du har lavet den i.

Min kæreste og jeg blev gift på Rådhuset her i marts og skal holde den rigtige fest med familie og venner til næste sommer, hvor vores lille prinsesse er kommet til verdenen og overvejer da stærkt at vores kage skal være i stil med den du har lavet

tusind tak og stort tillykke.

så skal I altså holde både dåbs/bryllupsfest samtidig?!... sikke en god idé

Anmeld

24. maj 2010

Tanja84

birgitte skriver:

tusind tak og stort tillykke.

så skal I altså holde både dåbs/bryllupsfest samtidig?!... sikke en god idé

Tak

Holder navngivningsfest i slutningen af året.

Årsagen til vi har ventet med den store bryllupsfest, er fordi jeg har været gravid. Vil gerne kunne fejre min bryllupsdag uden og skulle tænke på en lille inde i maven.

Men af praktiske årsager har vi valgt og blive gift inden hun kommer til verdenen, hvorfor den lidt mærkelige rækkefølge og planlægning

Anmeld

24. maj 2010

birgitte

Tanja84 skriver:

Tak

Holder navngivningsfest i slutningen af året.

Årsagen til vi har ventet med den store bryllupsfest, er fordi jeg har været gravid. Vil gerne kunne fejre min bryllupsdag uden og skulle tænke på en lille inde i maven.

Men af praktiske årsager har vi valgt og blive gift inden hun kommer til verdenen, hvorfor den lidt mærkelige rækkefølge og planlægning

nåå sådan hi hi ja se det er om muligt en endnu bedre idé

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

Den er vildt flot

Anmeld

24. maj 2010

Shibby

hvordan f.. kan du lave såen noget? Det er jo

Det vil jeg også kunne! Men altså..man tør jo ikke at spise det når det ser sådan ud (;

Anmeld

24. maj 2010

3rollinger

Hvor er den flot!!

Anmeld

24. maj 2010

birgitte

Shibby skriver:

hvordan f.. kan du lave såen noget? Det er jo

Det vil jeg også kunne! Men altså..man tør jo ikke at spise det når det ser sådan ud (;

ih hvor var det sødt sagt.

lavede en til en god vens søn til hans konfirmation og der var en life size kondisko på og den har han stadig stående på sit værelse og det var den 30 April hæ hæ, så han vil nok give dig ret i det med at det er ærgerligt at skære i dem hi hi

Anmeld

24. maj 2010

birgitte

Baagøe skriver:

Den er vildt flot

tusind tak skal du ha´

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.