mine hænder og føder klør helt vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.195 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

puttecolle

hej.... jeg er ved at blive sindsyg mine hænder og føder klør helt vildt som om jeg har haft fat i en bjørneklo.... er der andre der har det på samme måde?

gode råd tagesw gerne imod

Nicole 22+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

FrkLarsen

Har det på præsis samme måde!

Jeg synes især at det klør meget i håndfladerne og på lårbasserne. 

Det er skide irriterende, jeg smør med noget fed creme som ikke trænger så hurtigt ind i huden (på kroppen), og en hand and nail lotion i en lyserød tube til mine hænder da man jo ikke kan rende rundt og være fedtet hele dagen

Kamilla 29+2

Anmeld

25. maj 2010

puttecolle

hej kamilla

hjælper det?

Anmeld

25. maj 2010

FrkLarsen

puttecolle skriver:

hej kamilla

hjælper det?

Ja det synes jeg at det gør, men tror det er meget forskelligt fra person til person, kløen er ikke SÅ slem her igen, men det er jo stadig skide irriterende

Anmeld

25. maj 2010

Risen

puttecolle skriver:

hej.... jeg er ved at blive sindsyg mine hænder og føder klør helt vildt som om jeg har haft fat i en bjørneklo.... er der andre der har det på samme måde?

gode råd tagesw gerne imod

Nicole 22+1

Hej, Det er slet ikke for at gøre dig nervøs , men min jordmor snakkede om noget leversygdom hvis det kløede RIGTIG RIGTIG meget.. Særligt i hænder og fødder.. Hvis almindelig crem ikke hjælper skulle du måske lige spørge din jm for at være på den sikre side..  

Knus

Anmeld

26. maj 2010

puttecolle

det er helt iorden..... så vi jeg lige snakke med min jm

Anmeld

2. juni 2010

nyostjyden

Hej - jeg har også haft store problemer med kløe på hænder og især fødderne. Især om aftenen. Det kan som en af jer andre nævnte være leveren - et problem med for meget galdesyre i kroppen om aftenen. Jeg har fået taget en blodprøve for at tjekke mine levertal og de var heldigvis normale. Og hvis jeg ikke vil bruge noget af det kløehæmmende creme der hjælper (alt det med hormoner i) så er der iflg. lægen ikke andet at gøre end at finde sig i det. Og få taget en ny blodprøve om et par uger hvis det fortsætter. Heldigvis har det ikke været så slemt de sidste par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.