Uge 29

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Tanja84

Tanja78 skriver:

Dejlige billeder

Mange tak. Nu glæder vi os bare til hun kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

XXSS

Tanja84 skriver:

Mange tak. Nu glæder vi os bare til hun kommer ud

Det forstår jeg godt  hvornår har du termin? vi glæder os også det er fantastisk.

Anmeld

25. maj 2010

Tanja84

Tanja78 skriver:

Det forstår jeg godt  hvornår har du termin? vi glæder os også det er fantastisk.

Har termin d. 9 august, så har lige et par uger mere end dig

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Tanja84 skriver:

Har termin d. 9 august, så har lige et par uger mere end dig

Dejligt  Ja jeg skal prøve planlagt kejsersnit det er underligt at kende den eksakte dato..

Anmeld

25. maj 2010

Tanja84

Tanja78 skriver:

Dejligt  Ja jeg skal prøve planlagt kejsersnit det er underligt at kende den eksakte dato..

Ja, det må være en underlig følelse.

Er det et frivilligt valg? (Du behøver naturligvis ikke svare, hvis der skulle ligge noget personligt bag valget).

Må på en måde være meget rart og kende datoen, men kender jeg mig selv, tror jeg alligevel ikke jeg ville føle mig 100 % parat trods jeg kendte datoen

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Tanja84 skriver:

Ja, det må være en underlig følelse.

Er det et frivilligt valg? (Du behøver naturligvis ikke svare, hvis der skulle ligge noget personligt bag valget).

Må på en måde være meget rart og kende datoen, men kender jeg mig selv, tror jeg alligevel ikke jeg ville føle mig 100 % parat trods jeg kendte datoen

hehe det tror jeg hellere ikke at jeg som sådan bliver, sidder nok og bider negle dagen før  Endte ud i akut kejsersnit sidst på grund af en langvarig fødslen, hvor jeg blev utilpas og fik blackout - det vil jeg gerne slippe for denne gang og så være ved helt ved bevidsthed.. Derfor blev vi enige om det til lægesamtalen. Denne gang har jeg også en lille pige herhjemme som jeg skal tage mig af. Så synes egentlig at valget var let denne gang

Anmeld

26. maj 2010

Tanja84

Tanja78 skriver:

hehe det tror jeg hellere ikke at jeg som sådan bliver, sidder nok og bider negle dagen før  Endte ud i akut kejsersnit sidst på grund af en langvarig fødslen, hvor jeg blev utilpas og fik blackout - det vil jeg gerne slippe for denne gang og så være ved helt ved bevidsthed.. Derfor blev vi enige om det til lægesamtalen. Denne gang har jeg også en lille pige herhjemme som jeg skal tage mig af. Så synes egentlig at valget var let denne gang

Forstår udemærket din bekymring fra den tidligere fødsel og kan derfor sagtens forstå jeres beslutning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.