Nu kom det sgu pludselig tæt på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

82Miraklet

Noah skulle jo opereres og vi havde fået meldingen fra odense Sygehus at han ville blive kaldt ind til operation til efteråret, hvilket passede os rigtigt fint da jeg er færdig uddannet om 5 uger og det så ikke vil gå ud over sommerferier mm..... MEN

Så fik vi sgu et brev i fredags om at han skal indlægges den 31 maj og så operers den 1. juni ( samme dag som Naija skal have Dræn i ørerne, en tid vi har haft ændret én gang)

Dvs at jeg IGEN skulle have mindst 1 uges fri fra min skole og være indlagt med ham i Odense... og allerede nu og så ricikere jeg ikke måtte gå op til eksamen pga fravær.........

I brevet står der at de har besluttet at få ham opereret hurtigt og det er jo for pokker jo bare super fint og godt............ MEN det passer bare så dårligt lige nu med det hele.....

Har tænkt mig at ringe imorgen Tirsdag og håbe på vi kan få ændret tiden til om 5 uger så jeg kan nå at blive færdig først og Naija kan få lagt sine dræn, eller er vi bare helt hen i skoven ?? Bør vi sige ja og være glade for at de vil tage vores dreng ind til operation så hurtigt ???? Åhhh har helt ondt i maven over det... Samtidig er det ikke muligt for martin at få fri så hurtigt til at kunne tage med til den første  overnatning så han kunne være der under operationen så jeg ikke skal være der selv.... og jeg vil jo altså gerne have en sparringspartner når jeg er så langt væk hjemmefra......

Øv øv ved ikke hvad jeg vil med dette, men det fylder bare sådan i mit lille hoved !!! øv øv.

Håber I ellers har haft en dejlig Pinse alle sammen..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

3rollinger

Puha, svaer situation. Jeg toer ikke raade dig til hverken det ene eller det andet.

Men du kan faa nogen   istedet.

God bedring med begge guldklumperne.

Anmeld

24. maj 2010

82Miraklet

3rollinger skriver:

Puha, svaer situation. Jeg toer ikke raade dig til hverken det ene eller det andet.

Men du kan faa nogen   istedet.

God bedring med begge guldklumperne.

Tak skal du ha, det var vidst lige hvad jeg havde brug for...

Anmeld

25. maj 2010

Stumpen

Hov var da på baby hele aftenen i går, men så ikke dit indlæg -sorry

Men kan se på fb at du har fået rykket hans operation..

Jeg kan godt se at det hele falder sammen, og det er frustrerende, men jeg ville nok have rådet dig til at få ham opereret nu, da jeg umiddelbart finder hans operation ekstrem vigtig... Men I har valgt som I har valgt og som der passer bedst for jer, så jeg krydser mine små fede fingre for at alt vil forløbe godt for jer alle 3 i den kommende tid..

Anmeld

25. maj 2010

82Miraklet

Stumpen skriver:

Hov var da på baby hele aftenen i går, men så ikke dit indlæg -sorry

Men kan se på fb at du har fået rykket hans operation..

Jeg kan godt se at det hele falder sammen, og det er frustrerende, men jeg ville nok have rådet dig til at få ham opereret nu, da jeg umiddelbart finder hans operation ekstrem vigtig... Men I har valgt som I har valgt og som der passer bedst for jer, så jeg krydser mine små fede fingre for at alt vil forløbe godt for jer alle 3 i den kommende tid..

Da jeg snakkede med Odense idag, ville jeg også have dem til at bekræfte at det ikke gjorde noget at vente 5 uger med at operere ham, ellers havde vi fået det gjort nu... De sagde at 5 uger ikke gjorde hverken fra eller til, så derfor venter vi.....

Anmeld

25. maj 2010

Stumpen

Maria82 skriver:

Da jeg snakkede med Odense idag, ville jeg også have dem til at bekræfte at det ikke gjorde noget at vente 5 uger med at operere ham, ellers havde vi fået det gjort nu... De sagde at 5 uger ikke gjorde hverken fra eller til, så derfor venter vi.....

Godt at høre, så kan I have ro omkring jeres beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.