Ny herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til.

det lyder hårdt med jeres lille datter. jeg håber at prøverne ikke viser noget alvorligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Silvermist1

Velkommen til

Jeg er også ret ny her på Baby.dk.

Jeg er 29 år og bor i Århus sammen med min dejlige mand og vores 2 dejlige piger, Isabella på snart 3 år og Victoria på 8 måneder.

Anmeld

24. maj 2010

Moar'en

diana_skanderborg skriver:

Hej rikke...

tak.... Det er dejligt at vide der er nogen man kan tale med, selvom det er en meget trist ting....

Har let efter et sted hvor man kan finde folk der er i samme båd, men synes ikke det findes...

Håber jeg kan blive rigtig glad for denne side...

Du kan altid skrive en PB, det er nemlig så meget rare at tale med nogle i samme båd.

Jeg har fundet lidt steder.

1. og 3. Onsdag i hver mdr er der hjerte cafe på skejby sygehus hvor der er mulighed for at tage med andre forældre.

Inde på facebook er der lidt forskellige grupper, men den jeg synes er bedst er den der hedder Støttegruppe til forældre med hjertebørn

Der er også hjemme siden http://www.hjertedebat.dk/ men jeg synes det er sjælden der rigtig sker noget.

Anmeld

24. maj 2010

diana_skanderborg

Moar'en skriver:

Du kan altid skrive en PB, det er nemlig så meget rare at tale med nogle i samme båd.

Jeg har fundet lidt steder.

1. og 3. Onsdag i hver mdr er der hjerte cafe på skejby sygehus hvor der er mulighed for at tage med andre forældre.

Inde på facebook er der lidt forskellige grupper, men den jeg synes er bedst er den der hedder Støttegruppe til forældre med hjertebørn

Der er også hjemme siden http://www.hjertedebat.dk/ men jeg synes det er sjælden der rigtig sker noget.

tak rikke...

vil da lige se hvad det er for noget....

Anmeld

24. maj 2010

Moar'en

diana_skanderborg skriver:

tak rikke...

vil da lige se hvad det er for noget....

velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.