Veninder søges i Slagelse og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Sujan

Ja i dag sad jeg og tænkte over hvor meget jeg savner en veninde tæt på... Jeg bor i en lille by uden for Slagelse.. Jeg flyttede hertil for 2 år siden og da jeg arbejder i Odense er det svært lige at finde nogen heromkring..

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste og mine 2 hunde... Jeg har ikke børn endnu men har prøvet i snart et år så håber det snart lykkes.. Søger veninder med og uden børn til at ses og hygge en gang imellem.. Kan være alt fra en hurtig visit i løbet af ugen til en hygge film aften eller en aften med masser af tøsesnak og vin... Ja mangler bare en lige i nærheden...

Ja skriv så kan vi se hvad der sker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Sujan

26. maj 2010

mortilfreja

Sujan skriver:

Ja i dag sad jeg og tænkte over hvor meget jeg savner en veninde tæt på... Jeg bor i en lille by uden for Slagelse.. Jeg flyttede hertil for 2 år siden og da jeg arbejder i Odense er det svært lige at finde nogen heromkring..

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste og mine 2 hunde... Jeg har ikke børn endnu men har prøvet i snart et år så håber det snart lykkes.. Søger veninder med og uden børn til at ses og hygge en gang imellem.. Kan være alt fra en hurtig visit i løbet af ugen til en hygge film aften eller en aften med masser af tøsesnak og vin... Ja mangler bare en lige i nærheden...

Hejsa.. Jamen jeg bor i Slagelse og veninder kan man da ik få for mange af...

Jeg er 31 år og bor sammen med min kæreste på 42 og min datter på 9 år og så vores 2 katte og 1 hund

Vi har kæmpet for at få et barn i over 2 år nu.

Skriv i min indbakke hvis det er

Kram

Anmeld

29. maj 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Sujan skriver:

Jeg bor lige nord for Slagelse. Hvor jeg bor sammen med min kæreste på 30 og vores datter på 2 ½ år, og vores 2 hunde. Selv er jeg 27 år.

Du er også velkommen til at skrive til mig

Anmeld

31. maj 2010

Sujan

Mamman skriver:

Jeg bor lige nord for Slagelse. Hvor jeg bor sammen med min kæreste på 30 og vores datter på 2 ½ år, og vores 2 hunde. Selv er jeg 27 år.

Du er også velkommen til at skrive til mig

Hej..
Super.. Vil meget gerne skrive til dig.. Men tager til Rhodos i morgen:-) så skriver når jeg er hjemme igen..

Anmeld

31. maj 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Sujan skriver:

Hej..
Super.. Vil meget gerne skrive til dig.. Men tager til Rhodos i morgen:-) så skriver når jeg er hjemme igen..

Det er bare iorden Rigtig god ferie

Anmeld

23. juni 2010

Sujan

23. juni 2010

Mette Nexø

Sujan skriver:

Kender godt den følelse, flytter til Slagelse her til august og har kun min familie der, kunne godt som dig bruge nogen at tøsesnakke med, se film med osv.

Er 27 år og alene med Zenia på 5½ mdr. Du kan bare skrive

Anmeld

21. juli 2010

Fregne

Jamen, så vil jeg da også lige melde mig her...Søger selv det sammen. Så hvorfor ik´være med her også? Man kan håbe der kommer noget godt ud af det...

Jeg bor sammen min mand og vores 2 børn her i Slagelse. Jeg har boet i Slg. i knapt 3½ år, men kender ikke så mange. Så derfor prøver jeg denne her mulighed. Du skriver bare...

Anmeld

4. januar 2011

Dkzapp

Hej piger.

Jeg bor i Slagelse og har en dreng på to år. Jeg arbejder langt væk, så det har været svært for mig at møde nye veninder her i byen.

Jeg kan se, at det er lang tid siden, I har fundet hinanden, men venner kan man ikke få nok af, right?

Skriv til mig - jeg er sød

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.