med 5 raske unger i huset, kan jeg ikke komme udenom at det af og til kan virke en smule kaotisk.... i hvert fald for andre 
og mens jeg sidder her, efter en af de dage som vil tage pusten fra andre bare ved tanken....ja så blev jeg nysgerrig efter at høre lidt historier om jer andre, og jeres "kærlige kaos"
jeg starter selvfølgelig selv ud, og håber at andre har lyst til at fortælle lidt.
her til morgen sidder vi ved morgenbordet, min datter brokker sig over planen om en gå tur, manden orker ikke at sætte tagboksen på, men drengene glæder sig til en tur "ud i det blå" bilen bliver pakket, og da vi er fremme og vandrer hen til vores distination, brokker datteren sig heftigt, selv om hun dog vælger at deltage. hun bliver dog hurtigt træt, og da "vi" skal tisse, kører tøserne hjem, og drengene bliver.
rask hjemme igen kommer mellemste søn pludselig ind med en blodig læbe, han er blevet "sparket" af bonussøn, så læben må køles og trådende reddes ud. børnene er sultne efter gåtur, så 24 boller halveres, og resten fryses ned. 4 kg oksekød skæres i tern, tilberedes og fryses, mens supper serveres mod diverse klager fra samtlige børn, der vælger at grov spise brød og flute i stedet. efter maden fylder lego, blyanter og børn stuen, og efter jeg har fjernet spidsen af en blyant fra bonussøns finger, fyldt 3 penalhuse op og jaget 4 børn i bad, så må jeg akut træde til da mindste søn falder i badeværelse og slår hul på sin næse....
og jeg knus elsker det.
det er mit kærlige, personlige kaos af dejlige personligheder...og jeg kan slet ikke forestille mig en verden uden dem. de fylder hver især mit hjerte med så meget kærlighed.....at jeg undrer mig når folk spørger ind til antallet.
så ja, dette for at fortælle lidt om situationen herhjemme, og for at lade andre fortælle lidt.
har i lyst til at dele, så giv los