Yrsa skriver:
Sødeste...
det skal nok gå, godt du tager afsted og jeg er sikker på de nok skal tage det meget alvorligt og lytte til dig.
Godt dig og dine børn har ro til august, det har I brug for...du er sej...
Det hele er bare så meget ved at vokse mig op over hovedet nu. Selvom han er fængslet er der ikke ro, så ringer hans plejere på afdelingen fordi han beder dem om det. De har ringet 4 gange sidste uge for at høre om han måtte tale med Lærke, en mand der er stærkt medicineret og han græder hele tiden fordi han har kvaler over, det han nu byder hende/os. Der står i deres papir at jeg ikke vil have at han taler med hende, og alligevel ringer de.
Så skulle jeg melde vores tidligere fælles bil stjålet, for jeg står som bruger og hæfter også for halvdelen af gælden, og han havde den ikke forsikret mere, dvs en bil til 140.000 er borte og vi får ikke en krone.
Vi skal også have nedskrevet vores gæld i huset med 160.000, da vi står til at vinde en retssag mod de tidligere ejere af huset, men min eks har nøglerne til huset og jeg kan simpelthen ikke få fat i dem, så vi mister yderligere den nedskrivelse af gælden, fordi de ikke kan komme ind og lave syn og skøn af huset
Jeg står stadig og selv skal have skrabt indskudet sammen til den nye lejlighed, og føler bare slet ikke jeg magter ret meget mere.
Anmeld