Viktor er så sej.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Lene76

Han har idag afl. sine sutter til nissen på farfar og farmors loft..... fik så lidt slik istedet for sutterne. Nu er ha puttet og brokker sig ik engang...... Stor dreng

Han har osse fået Børnehave plads fra 16 Aug så nu er alt bare klart.....

håber i andre har nydt pinsen.....

Lene, som idag har været i Randers regnskov......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Marco2

Nej hvor flot. Her er vi kun ved snakken om at aflevere til julemanden.

Emsen skal starte i bh den 1. august så vil det være en god idé at hun har smidt den inden? hmm..

I hvilken bh skal han starte?

AG

Anmeld

24. maj 2010

Susan1978

ja han er godt sej.. - vi snakker også stadig kun om at de snart skal afleveres til julemanden.

Anmeld

24. maj 2010

Nadi

Hvor er det bare sejt!!

Anmeld

24. maj 2010

BellaT

Totalt sejt. Her er det også kun blevet ved snakken om at skulle sove uden sut.

Men synes også at der foregår så meget lige nu. Lige startet i børnehave, snart storebror og snart nyt hus.. Sååeeh, vi venter lige lidt endnu.

Men Viktor er da for cool.

Anmeld

24. maj 2010

Siber

Han er bare for sej! Lige så sej som Johanna var  hun græd kun "lidt" og sprugte hvorfor hun skulle sove med bar mund!!

Men der har intet været siden

Go Victor go Victor

Knus Siber

Anmeld

24. maj 2010

Lene76

Viktor græd osse lidt og sagde at han vil ha sutterne tilbage...... men vi sagde at det ku han jo ik så havde nissefar jo ik nogen til hans små nissebabyer...... nåh ja sagde han så.... vupti så sov han så han er bare så dygtig.

Han ska gå børnehaven Åby, lille børnehave med ca 38 børn....

Anmeld

25. maj 2010

Helle30

Tillykke. Hvor er han bare sej.

Vi besluttede, da Sofie startede i bh, at så måtte vi vente lidt med at begynde at snakke om suttestop for ikke at køre for meget nyt ind på én gang.

Samme dag som hun var startet meddelte hun til aften, at nu var hun blevet en stor pige, der gik i børnehave, så nu skulle hun ikke bruge suttesnor mere.

Desuden sagde pædagogerne efter et par dage, at hun opførte sig, somom hun havde været i bh. altid - om det så er godt eller skidt , så måske er det alligevel snart på tide.

Siden hun startede i dp har den kun været brugt til at sove med, og hvis hun står op om morgenen og ikke tager den ud, så forstår vi intet af, hvad hun siger, før den er ude, så det kommer den ret hurtigt.

- Helle

Anmeld

25. maj 2010

Helle30

Btw: Er jeg den eneste, der bliver helt forarget, når jeg ser et kæmpestort barn suse rundt med sut? Forleden glemte jeg alt om rugbrød i Netto, fordi der kom sådan en 5 årig baby vrælende forbi med sut. Jeg tror, moderen så min kæbe falde ned mellem mine kraveben, men det er jeg sgu ligeglad med. Det var et ganske forskrækkeligt syn.

Anmeld

25. maj 2010

ivfmarie

Helle30 skriver:

Btw: Er jeg den eneste, der bliver helt forarget, når jeg ser et kæmpestort barn suse rundt med sut? Forleden glemte jeg alt om rugbrød i Netto, fordi der kom sådan en 5 årig baby vrælende forbi med sut. Jeg tror, moderen så min kæbe falde ned mellem mine kraveben, men det er jeg sgu ligeglad med. Det var et ganske forskrækkeligt syn.

Jeg kan heller ikke "ha' det" ... Det er vildt plat at jeg har det sådan  - bare fordi min egen unge ikke bruger sut når han er vågen, så kan der godt være andre der har brug for det - men det ser bare forkert ud!

Og tillykke med seje Victor, Lene! Maltes natsut bliver afleveret til tandlægen når vi skal derhen i starten af juni, basta!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.