Hvordan skriver man det pænt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Risen

Er i gang med en ønskeliste til Claras dåb (jaaa jeg keder mig og det er lidt tidligt, meen noget skal man jo lave på sådan en kedelig helligdag ) .. Der er ting som vi absolut ikke ønsker os såsom tøj, bamser, bøger m.m.. Hvordan skriver man det pænt uden at lyde for streng ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Svei

Vi er ikke til grimme sølvdimser... eller ligegyldige sølvdimser...noget af det kan jo have en funktion...

Og så skal man jo tænke på det ikke er gaver til jer men jeres barn....jeg tror mange børn synes det er fint at have et lille flag med navn på som kan bruges til fødselsdage eller bestik med navn i....nå, men det var ikke det du spurgte om.

Anmeld

24. maj 2010

Risen

Yrsa skriver:

Vi er ikke til grimme sølvdimser... eller ligegyldige sølvdimser...noget af det kan jo have en funktion...

Og så skal man jo tænke på det ikke er gaver til jer men jeres barn....jeg tror mange børn synes det er fint at have et lille flag med navn på som kan bruges til fødselsdage eller bestik med navn i....nå, men det var ikke det du spurgte om.

Ja det er rigtigt nok.. Men grunden til vi ikke vil have tøj og bamser er fordi vi simpelthen har fået SÅÅÅ meget i forvejen.. Hun vil ikke få det brugt.. 

Anmeld

24. maj 2010

Svei

Risen skriver:

Ja det er rigtigt nok.. Men grunden til vi ikke vil have tøj og bamser er fordi vi simpelthen har fået SÅÅÅ meget i forvejen.. Hun vil ikke få det brugt.. 

Åh ja...det var jo ikke de der dimser...det var bare fordi jeg ikke gad have alt muligt mærkeligt der kunne hænge på væggen med længde og vægt.

Skriv at I har meget og nok af tøj og bamser... lige til og nemt...

Anmeld

24. maj 2010

Miss.Sunshine

Kunne du så ikke skrive noget i stil med "Da i alle har været så betænksomme og givet vores dejlige datter en masse lækkert tøj og mange søde bamser, ønsker vi os nu i stedet: xxxx

Anmeld

24. maj 2010

Risen

Miss.Sunshine skriver:

Kunne du så ikke skrive noget i stil med "Da i alle har været så betænksomme og givet vores dejlige datter en masse lækkert tøj og mange søde bamser, ønsker vi os nu i stedet: xxxx

JA det er perfekt ! Tak

Anmeld

24. maj 2010

Miss.Sunshine

Risen skriver:

JA det er perfekt ! Tak

Selv tak jeg syntes i hvert fald det er en rigtig pæn måde at skrive det på.

Knus

Anmeld

24. maj 2010

Risen

Miss.Sunshine skriver:

Selv tak jeg syntes i hvert fald det er en rigtig pæn måde at skrive det på.

Knus

Ja det er det ihvert fald.. Og hvis de ikke forstår det så må man jo ud og bytte .. hehe 

Anmeld

24. maj 2010

Ansemusen

Miss.Sunshine skriver:

Perfekt formulering!

Har du ikke også lige en god en til at undgå de der sølvdimser som Eva snakker om? Synes også de er virkelig grumme og klichéagtige (bare min mening).

Anmeld

24. maj 2010

Miss.Sunshine

Ansemusen skriver:

Perfekt formulering!

Har du ikke også lige en god en til at undgå de der sølvdimser som Eva snakker om? Synes også de er virkelig grumme og klichéagtige (bare min mening).

Er det sølvtallerkener og rør til dåbsattest  osv du mener?

I så fald kunne du jo skriver noget a'la det samme " Da vi har en super dygtig guldsmed her i byen,har vi allerede lavet de søde sølvting vores søn/datter øsnker sig,og vi vil sætte stor pris på xxxx i stedet" kærlig hilsen xxxx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.