Mama's life Ringslynge sælges - Aldrig brugt, kun vasket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.756 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Skouboe

Lækker ringslynge i Khaki - aldrig brugt, kun vasket. Nypris: 439,50, sælges for 250 kr. + porto

MamaBASIC er den første danske slynge med sikkerhedstest. Plissé skulder for større komfort og perfekt pasform. Åben hale så den er let at justere. God fra nyfødt og til baby er ca. 2½ år. 

Beskrivelse:
MamaBASIC ®
Ringslyngen fra Mama's LIFE. En rigtig lækker bomulds slynge med alu-ringe og åben hale. De store slyngeringe gør det let at indstille slyngen, mens dit barn er i den. MamaBASIC er den idelle begynder slynge der kan vokse med barnet. Slyngen er enkel at bruge og giver dig flere forskellige bærestillinger. Den kan med fordel kombineres med en anden slynge, hvis du ønsker at fordele barnets vægt på begge skuldre. 
MamaBASIC ringslynge er praktisk og kan naturligvis vaskes i vaskemaskinen og tørretumbles. Tip: Beskyt din vaskemaskine ved at trække en en sok over ringene. 

MamaBASIC er en kvalitets slynge, der er svær at undvære. 
MamaBASIC er som den eneste danske slynge, testet efter europæisk standard og har placeret sig i bedste sikkerhedsgruppe. MamaBASIC er fremstillet i Danmark, du sparer fordyrende mellemled og kan derfor få MamaBASIC til en fornuftig pris. 

MamaBASIC ringslynge er: 

* En lækker ringslynge i ren bomuld, der tåler vask og tørretumbler. 

* En virkelig god begynder slynge, der er let at indstille, også når du har dit barn i slyngen. 

* Er rigtig god når I er flere der deler den samme slynge. Den justeres nemt, så den passer både far og mor. 

* Er god hvis du har flere mindre børn, der vil bæres. Den enkle justering giver muligihed for at "storebror" også kan prøve. 

* Er let at justere, når dit barn skifter stilling. Det gør den god at amme i. Slyngen støtter barnet så du kan amme i den. 

* Egner sig også til større børn.

* Når dit barn sover i slyngen, kan du let løsne slyngen og lægge barnet, uden at forstyrre søvnen. 

MamaBASIC er testet af ForbrugerLaboratoriet i henhold til relevante punkter i EN 13209-2:2005, Sikkerhedskrav - Del 2: Bæreseler.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Skouboe

24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

25. maj 2010

Skouboe

25. maj 2010

L-Mortil3

Du har vel ikke et billede hvor den sidder på? Så man kan få et lille indtryk af det.

Har selv en strækvikle, men mangler en slynge, til når jeg bare lige hurtigt skal have ham på armen, hvis vi f.eks. er i zoo og han gerne vil sidde ved mor og se dyr.

Anmeld

25. maj 2010

BinaMor

Line&Liam skriver:

Du har vel ikke et billede hvor den sidder på? Så man kan få et lille indtryk af det.

Har selv en strækvikle, men mangler en slynge, til når jeg bare lige hurtigt skal have ham på armen, hvis vi f.eks. er i zoo og han gerne vil sidde ved mor og se dyr.

her er der forskellige billeder

http://www.mamaslife.dk/group.asp?group=1

især hoftebilledet er nok noget for dig.

Anmeld

25. maj 2010

Skouboe

Line&Liam skriver:

Desværre ikke - jeg har som skrevet ikke selv brugt den, og jeg er 30 uger henne med lillesøster, så den ville ikke sidde ordentligt på mig alligevel.

Du kan se den på med en baby og et lidt ældre barn på producentens hjemmeside - her er der også brugervejledninger mv.

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=281

Anmeld

25. maj 2010

L-Mortil3

Se den er jo rigtig smart.

Jeg vender lige tilbage d.1 - for er den ikke solgt der, vil jeg rigtig gerne købe den.

Anmeld

25. maj 2010

Skouboe

Line&Liam skriver:

Se den er jo rigtig smart.

Jeg vender lige tilbage d.1 - for er den ikke solgt der, vil jeg rigtig gerne købe den.

Du skal være velkommen

Anmeld

26. maj 2010

Skouboe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.