Ny kæreste som enlig, erfaringer eller meninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2010

Anonym trådstarter

vil jeg meget gerne modtage.

Jeg har mødt en dejlig mand som jeg nyder at være sammen med og vi vil begge to gerne ses som kærester, så det er jo helt perfekt. Han kender mine børn da jeg har kendt ham som god ven og han er vilde med min unger. Den ene har endda fast hyggedag med ham, hvor de bare spiller og har det sjovt og det samme ville han gerne have med den anden.

Så langt er det hele godt, men vi kan ikke blive enige om hvor meget eller lidt man skal ses som par.

Hvor meget ser I jeres kærester ? vi lander hele tiden i at ingen af os vil give sig og vi er meget langt fra hinanden i forhold til hvor meget og lidt man skal være sammen. Skal lige siges at han er ungkarl og studerende og har ikke nogen eller noget at tage hensyn til?

Hvordan er I blevet enige i forhold til hvordan og hvor meget I har set hinanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Anonym

Anonym skriver:

vil jeg meget gerne modtage.

Jeg har mødt en dejlig mand som jeg nyder at være sammen med og vi vil begge to gerne ses som kærester, så det er jo helt perfekt. Han kender mine børn da jeg har kendt ham som god ven og han er vilde med min unger. Den ene har endda fast hyggedag med ham, hvor de bare spiller og har det sjovt og det samme ville han gerne have med den anden.

Så langt er det hele godt, men vi kan ikke blive enige om hvor meget eller lidt man skal ses som par.

Hvor meget ser I jeres kærester ? vi lander hele tiden i at ingen af os vil give sig og vi er meget langt fra hinanden i forhold til hvor meget og lidt man skal være sammen. Skal lige siges at han er ungkarl og studerende og har ikke nogen eller noget at tage hensyn til?

Hvordan er I blevet enige i forhold til hvordan og hvor meget I har set hinanden?

Vi ses max en gang om ugen - uden mit barns tilstedeværelse. Vi har været sammen i 3 mdr og jeg har intet ønske om at ændre på noget pt. Vi er begge enige om, at det skal foregå meget stille og roligt, da vi to skal være sikker på hinanden inden mit barn bliver involveret. Jeg omtaler ham, men kun som min kammerat - ikke som kæreste. Tænker der skal gå en tre måneders tid førend mit barn skal vide noget - men så igen, det er svært at sætte tidsperspektiv på tingene for ingen af os kender dagen i morgen.

Tillykke med den nye kærlige i øvrigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.