Frida update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Nadi

Som Tut efterlyste er her en update på Frida + nogle billeder.

Hun vejer omkring 6 kg, så hun er kommet godt efter sine vægtproblemer  Hun spiser dog ikke så mange gange i løbet af dagen men hun spiser godt når hun spiser, hun får sin dagsration, og dét er det vigtigste for mig!

Hun sover også super godt, hun bliver puttet ca kl 21 og så sover hun til omkring kl 7, kun lige afbrudt af et måltid midt på natten. Så vi får vores nattesøvn

Oliver er bare en perfekt storebror, han er vild med hende og vil kysse, kramme og sidde med hende hele tiden. Selvom han synes det er lidt træls når hun tager for meget af mors og fars tid, så elsker han hende eller som han selv siger "jeg er glad for Frida"

I onsdags var vi oppe på Viborg Sygehus hvor hun fik taget blodprøver. Vi var til obs. med hende for et par uger siden fordi hun havde feber, her fik hun også taget blodprøver og de har åbenbart vist at hun havde en lav blodprocent, for få hvide blodlegemer og manglede jer og undergrupper heraf. Nu venter vi så svar på de nye blodprøver...

Ellers smiler hun, er glad og tilfreds. Jeg synes ikke hun er nemmere end Oliver. Eller jo de der basale ting de kommer jo nemmere til en fordi det er anden gang, men jeg synes det er anderledes. De har vidt forskellige personligheder, men også fordi hun er en pige.

Vi har fundet en god rytme hende og jeg, så jeg er noget spændt på hvordan det kommer til at gå nu hvor Dennis går på orlov. Om han kan indordne sig efter os

Nr 1: Oliver og Frida på legetæppet
Nr. 2: Frida hos oldemor
Nr. 3: i Cirkus Arena
Nr. 4: Frida og Oliver hygger i haven
Nr. 5: Frida og Oliver arm i arm
Nr. 6: 4 generationer af familien Lilla
Nr. 7: Oliver på sin trehjulede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Astrid P

Lækre billeder, Nadi. Jeg er især vild med hendes udtryk på det første!

Hun ligner da sin storebror for vildt, gør hun ikke? Især øjnene...

Anmeld

24. maj 2010

Lise

Tak for update  Sikke et lækkert stykke tøsepigebarn

Anmeld

24. maj 2010

Nadi

Astrid P skriver:

Lækre billeder, Nadi. Jeg er især vild med hendes udtryk på det første!

Hun ligner da sin storebror for vildt, gør hun ikke? Især øjnene...

Tak

Jo de er begyndt at ligne hinanden rigtig meget, men hun lignede ham slet ikke da hun blev født, så det er kommet hen af vejen.

Anmeld

24. maj 2010

Nadi

Lise skriver:

Tak for update  Sikke et lækkert stykke tøsepigebarn

Tusind tak!!

Jeg er også selv ret godt tilfreds

Anmeld

24. maj 2010

Bamme

Fuck, hvor ER I dog en lækker familie, Nadi!

Anmeld

24. maj 2010

ivfmarie

Altså!! Hun er da bare sååå skøn - se lige den der lækre hårgrænse, og så de smukke øjne!

Hele familen er jo lækker, så hvorfor ikke lillesøster også ;o)

Hvor er det sjovt at se hvordan juli-børnene pludselig bliver kæmpestor og voksne at se på når vi ser billeder af dem sammen med mindre søskende... det gælder alle de skønne juli unger der er blevet storesøskende.

Jeg synes stadig at min Malte er en lille baby-prop, men hvis han pludselig fik en lillebror/søster, så ville han nok se helt anderledes ud i mine øjne?? MEN, "det sker så bar'et, det der"

Anmeld

24. maj 2010

Nadi

Bamme skriver:

Fuck, hvor ER I dog en lækker familie, Nadi!

Takker

Anmeld

24. maj 2010

Nadi

ivfmarie skriver:

Altså!! Hun er da bare sååå skøn - se lige den der lækre hårgrænse, og så de smukke øjne!

Hele familen er jo lækker, så hvorfor ikke lillesøster også ;o)

Hvor er det sjovt at se hvordan juli-børnene pludselig bliver kæmpestor og voksne at se på når vi ser billeder af dem sammen med mindre søskende... det gælder alle de skønne juli unger der er blevet storesøskende.

Jeg synes stadig at min Malte er en lille baby-prop, men hvis han pludselig fik en lillebror/søster, så ville han nok se helt anderledes ud i mine øjne?? MEN, "det sker så bar'et, det der"

Tusind tak

Ja de bliver nemlig pludselig kæmpe store, kan stadig huske hvor meget jeg syntes Oliver havde vokset over night da han skulle op og besøge os på patienthotellet dagen efter Frida blev født.

Men det er jo skønt at se dem udvikle sig og blive små individer, hvis hjerne køre på højtryk for at finde ud af hvordan verden hænger sammen!

Anmeld

24. maj 2010

Muffinmus

begge 2 dejlige unger og jo de ligner jo efterhånden hinannde en hel del hva...:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.