Som Tut efterlyste er her en update på Frida + nogle billeder.
Hun vejer omkring 6 kg, så hun er kommet godt efter sine vægtproblemer
Hun spiser dog ikke så mange gange i løbet af dagen men hun spiser godt når hun spiser, hun får sin dagsration, og dét er det vigtigste for mig!
Hun sover også super godt, hun bliver puttet ca kl 21 og så sover hun til omkring kl 7, kun lige afbrudt af et måltid midt på natten. Så vi får vores nattesøvn 
Oliver er bare en perfekt storebror, han er vild med hende og vil kysse, kramme og sidde med hende hele tiden. Selvom han synes det er lidt træls når hun tager for meget af mors og fars tid, så elsker han hende eller som han selv siger "jeg er glad for Frida" 
I onsdags var vi oppe på Viborg Sygehus hvor hun fik taget blodprøver. Vi var til obs. med hende for et par uger siden fordi hun havde feber, her fik hun også taget blodprøver og de har åbenbart vist at hun havde en lav blodprocent, for få hvide blodlegemer og manglede jer og undergrupper heraf. Nu venter vi så svar på de nye blodprøver...
Ellers smiler hun, er glad og tilfreds. Jeg synes ikke hun er nemmere end Oliver. Eller jo de der basale ting de kommer jo nemmere til en fordi det er anden gang, men jeg synes det er anderledes. De har vidt forskellige personligheder, men også fordi hun er en pige.
Vi har fundet en god rytme hende og jeg, så jeg er noget spændt på hvordan det kommer til at gå nu hvor Dennis går på orlov. Om han kan indordne sig efter os 
Nr 1: Oliver og Frida på legetæppet
Nr. 2: Frida hos oldemor
Nr. 3: i Cirkus Arena
Nr. 4: Frida og Oliver hygger i haven
Nr. 5: Frida og Oliver arm i arm
Nr. 6: 4 generationer af familien Lilla
Nr. 7: Oliver på sin trehjulede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld