Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejsa piger
jeg er 25 og gift med en dejlig mand på 28 vi er i gang med 2 ivf forsøge på skive fertilitetsklinik.. jeg starte på medicin (superfact) den 16/5 og skal scannes den 1/6 så jeg håber og for alt er som det skal være..
ved 1 ivf forsøge fik jeg 8 æg ud og 6 at dem på frys der blev jeg gravid men desværre uden for livmoderen ....
knus kat..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Velkommen i gruppen. Her er rigtig godt at være.
Er ked af at høre, at sidste graviditet satte sig uden for livmoderen!
Håber Jeres forsøg lykkes denne gang
Knus Kitty, der skal til forsamtale ang. behandling på onsdag. Har prøvet i 29 mdr.
Velkommen til
Jeg krydser fingre for en snarlig graviditet
hejsa piger mange tak skal i ha ..
Velkommen til vores fnatastiske baby-side Jeg håber du får rigtig meget glæde af at være her og ikke mindst, at I snart bliver gravide!!
Knus Anna
velkommen til en fantastisk side!
i snart bliver gravide!
Heey..
velkommen til denne dejlige side men pas på måske sidder du her inde lige så meget som mig det vil sige hver dag hihihih...
og håber det lykkes med nr 2 baby
kat24 skriver: hejsa piger jeg er 25 og gift med en dejlig mand på 28 vi er i gang med 2 ivf forsøge på skive fertilitetsklinik.. jeg starte på medicin (superfact) den 16/5 og skal scannes den 1/6 så jeg håber og for alt er som det skal være.. ved 1 ivf forsøge fik jeg 8 æg ud og 6 at dem på frys der blev jeg gravid men desværre uden for livmoderen .... knus kat..
Velkommen til.. Håber du bliver glad for at være her.. Knus Lene
Vi er i gang med 1. IVF forsøg, og jeg er i gang med nedregulering (synarela) - regner med opstart på Gonal-F i slutningen af næste uge..
for at storken finder vej til jer
hej og velkommen til et fantastisk barnløshedsforum (ja og dem udenfor er nu også temmelig søde )!
vi har været igennem 6 IUI behandlinger hvor den første også endte med en graviditete udenfor livmoderen i december/januar var vi i behandlingspause inden vi skulle starte IVF og SÅ blev jeg pludselig naturligt gravid og vi venter nu en økobaby til oktober
Bevar håbet! selvom det er barskt både fysisk og psykisk at være ufrivilligt barnløs jeg krydser fingre for I snart er forældre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128