Hej Eva..
Jeg havde helt overset dit indlæg her.. undskyld.. :(
Jeg tror du har ret i det du skriver.. Jeg var meget fokuseret på fødslen, allerede i starten af min graviditet.. Nok mest fordi jeg var bange for den.8( (har set alt for mange film hvor kvinder skriger og skriger fordi det bare gør så ondt osv...) så faktisk ønskede jeg langt hend i min graviditet at jeg kunne få lov at føde med kejsersnit..:$
Men, men da jeg så blev indlagt, (d. 1 jan 06) rigtig fed start på et nyt år...:'( der blev jeg forberedt på at jeg skulle føde med kejsersnit også selv om jeg måske gik tiden ud (pga mikkels lave vægt) Der ændrede alt sig.. og det eneste jeg ønskede var at mærke smerten ved at føde mit barn.. :'( Utroligt som sådan nogle ting kan vende på så kort tid... Men det er vel bare som Nan skriver at man nok altid gerne vil have det man ikke kan få... :(
Det skal så også lige siges at jeg har mærket smerten, mit kejsersnit kunne jeg mærke i mange uger bag efter. Kunne først selv gå en uge efter, fordi de var nød til at skære mig op fra hofte til hofte... så jeg har et laaangt, men pænt ar nu.. :$
Knus fra Camilla. som undskylder hvis dette indlæg virker lidt rodet..:$
Anmeld