Akkut Kejsersnit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2008

MorCamilla

Mikkels fødsel gik for mig ret nemt.. Det var et akkut kejsersnit, i fuld bedøvelse.. Det tog 20 minutter fra jeg blev skåret op til jeg var sat sammen igen... Det var en lidt tom fornemmelse at vågne med, pludselig var der ingen baby i min mave mere, og jeg havde ikke engang mærket ham sparke.. Så meget for at have læst så meget om hvordan en fødsel foregik og så meget for at være nervøs for det.. Det eneste jeg er ked af ved kejsersnittet er at Kasper, (min kæreste og Mikkels far) ikke måtte være med da det var 10 uger før tid, og det var i fuld narkose.. Og det første skrig, det hørte jeg ikke :'( Men sådan er det jo engang i mellem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2008

Nan

Man vil nok altid gerne have det man ikke får. Din fødsel her er efter min mening min drømmefødsel.

Anmeld

25. januar 2008

MorCamilla

Ja sådan tror jeg også det er. Det var også sådan jeg helst ville føde i starten af min graviditet, må jeg indrømme. Men da det så var overstået, tode jeg med en fornemmelse af at jeg havde gået glip af en hel masse...

Anmeld

25. januar 2008

Honningblomst

Kan godt følge dig...alle de forventninger man går med. Man kunne spare sig selv for meget hvis man nedtonede dem lidt.;)
Garantien for at høre det første skrig er der desværre heller ikke ved en rigtig fødsel. jeg hørte ikke min søn og havde ham ikke hos mig de første 8 timer....men det vigtigste er at jeg heldigvis har ham nu.:)
Tilgengæld var jeg med hele vejen ved begge kejsersnit ved de to små.*S*
Tingene bliver ikke altid som forventet, vel..:(
Knus..

Anmeld

8. marts 2008

MorCamilla

Hej Eva.. Jeg havde helt overset dit indlæg her.. undskyld.. :( Jeg tror du har ret i det du skriver.. Jeg var meget fokuseret på fødslen, allerede i starten af min graviditet.. Nok mest fordi jeg var bange for den.8( (har set alt for mange film hvor kvinder skriger og skriger fordi det bare gør så ondt osv...) så faktisk ønskede jeg langt hend i min graviditet at jeg kunne få lov at føde med kejsersnit..:$ Men, men da jeg så blev indlagt, (d. 1 jan 06) rigtig fed start på et nyt år...:'( der blev jeg forberedt på at jeg skulle føde med kejsersnit også selv om jeg måske gik tiden ud (pga mikkels lave vægt) Der ændrede alt sig.. og det eneste jeg ønskede var at mærke smerten ved at føde mit barn.. :'( Utroligt som sådan nogle ting kan vende på så kort tid... Men det er vel bare som Nan skriver at man nok altid gerne vil have det man ikke kan få... :( Det skal så også lige siges at jeg har mærket smerten, mit kejsersnit kunne jeg mærke i mange uger bag efter. Kunne først selv gå en uge efter, fordi de var nød til at skære mig op fra hofte til hofte... så jeg har et laaangt, men pænt ar nu.. :$ Knus fra Camilla. som undskylder hvis dette indlæg virker lidt rodet..:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.