gået over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.307 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

Tine79

Ev ev ev, nu er jeg endnu engang gået over tid. Med mit første barn gik jeg 14 dage over. Er dog kun gået 3 dage over nu, men er bare ved at gå amok over at den lille ikke vil ud!!!!!!
Vi venter alle tre meget spændt og jeg er bare så klar nu!
Idag har jeg drukket to kopper hindbærbladethe, som nogen påstår skulle sætte fødsler igang.
Er der nogen som har andre gode erfaringer????
kram fra den meget højgravide,
Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

Stumpen

Lad vær og trav en tur! Jeg gik også 14 dage over med mathilde (blev sat i gang på 12. dagen og fødte på 14. dagen) Men da jeg havde gået 7 dage over travede jeg rundt og rundt og rundt i Hammerum og jeg siger dig jeg var FÆRDIG om aftenen og set i bakspejlet er jeg glad for at jeg ikke satte noget igang, for det havde jeg ikke haft krafter til...
Qnus Anja... Der godt kan forstå at bebs skal komme ud nu, for kroppen er bare træt på dette tidspunkt..

Anmeld

15. juni 2008

*sara*

Heeh, ved hvordan du har det.. Jeg gik 5 dage over tid med min første, og var da sikker på at jeg ville føde før tid anden gang, men nej, jeg gik hele 11 dage over tid.. Men bed din læge om at løsne dine hinder, altså i livmoderen, det fik jeg gjordt mandag eftermiddag, og tirsdag morgen kl. 4, vågnede jeg med veer, og de var så effektive at der kun var 1 min. imellem!!

Så god fornøjelse, jeg håber snart der sker noget..

Hilsen sara

Anmeld

15. juni 2008

Tine79

Ja, jeg må jo nok "bare" ha lidt mere tålmodighed...................... men jeg er bare så KLAR og alligevel vildt træt, men det ved jeg at jeg overgår når der skal presses et barn ud.
Jeg skal ringe til hospitalet onsdag (så er je gået en uge over tid), hvis jeg ikke har født. Der vil jeg så få tid til tjek / eller igangsættelse. Men jeg håber godt nok at jeg har født inden onsdag!
kram,
Tine

Anmeld

21. juni 2008

Rahmberg.dk

Der er absolut ikke noget som fremmer fødslen. Baby melder sin ankomst når det passer den, og naturen :D Sådan er det desværre. Jeg ved lige hvordan du har det med min første for 18 år siden gik jeg 5 uger over tiden :'( og det var LANGE 5 uger. Hun skulle været kommet 5. Maj, men meldte først sin ankomst d. 5.6 og er taget ved kejsersnit d. 7.6. Trods gentagne forsøg på at sætte mig igang skete intet, og man ld dengang naturen gå sin gang. At barnet så havde tabt 1 kilo ifølge børnelægen var en anden sag. Hilsen Berit

Anmeld

22. juni 2008

Tynen

Selvom man godt nok siger at man ikke kan "fremkalde" en fødsel, så hopper jeg nu alligevel på hindbærblade teen næste gang igen.

Ufatteligt som man bare VIL tro at det man helt præcist gjorde sidste gang også virker næste gang :)

Drak i spandevis den dag jeg fik fingre i det - Vandet gik om morgenen, 38+5.

Hvis du ikke føder af det, får du sikkert renset systemet ud.
Min niece drak det ved en fejl og fik vild racer*** af det :D

Anmeld

22. juni 2008

stine

Tynen skriver:

Selvom man godt nok siger at man ikke kan "fremkalde" en fødsel, så hopper jeg nu alligevel på hindbærblade teen næste gang igen.

Ufatteligt som man bare VIL tro at det man helt præcist gjorde sidste gang også virker næste gang :)

Drak i spandevis den dag jeg fik fingre i det - Vandet gik om morgenen, 38+5.

Hvis du ikke føder af det, får du sikkert renset systemet ud.
Min niece drak det ved en fejl og fik vild racer*** af det :D

hejsa

hvor søren køber du det hindbærblade the? jeg har bestemt mig for at det vil jeg gerne prøve, meeen jeg vil gerne vente lige et par uger endnu jeg er "kun" 36+2

kh Mette der ikke kan finde hindbærblade the nogen som helst af de steder jeg har kigget

Anmeld

23. juni 2008

Kiri´s mor

Hmm ved godt at nogen siger det ikke passerog andre siger det gør.

Har ver sex løsningen, det var dog ikke meningen at det skulle starte fødslen, men det gjorde det sku efter 3 min så sprang min første fosterhinne.... Kiri er føde 3 uger før tid:$

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

Jeg har desværre ikke nogle gode råd andet end at væbne dig med tålmodighed og så gå nogle gode lange ture... Oliver er født 38+5, men i min familie "plejer" babyerne også at komme før. Men kunne nu godt tro at det måske hjalp lidt på det hele at jeg bor på 2. sal, det mente Tynen ihvertfald ;)

Held og lykke og så håber jeg ikke du skal vente så meget længere!

-Nadia

Anmeld

23. juni 2008

Tine79

Hej
Idag har jeg så været til undersøgelse. Alt så fint ud og jeg har åbnet mig 1 cm. Juhuuuuuu :D og har fået tid til igangsættelse på torsdag kl 9.00 hvis jeg altså ikke har født inden. Det lød lidt på jm at det havde jeg jo nok.....men men men jeg tør ikke håbe alt for meget, for jeg er da ved at blive godt skør af det her. Mit humør er vildt underligt. Tror aldrig jeg før har haft så mange hormoner farende rundt i kroppen. Ka tude det ene øjeblik og 2 min efter er jeg helt ovenpå. Tror bare snart jeg skal ha den lillebror/lillesøster ud. Er ved at ha ondt af min mand og datter - at de skal leve med sådan en som mig de dage her. :$
Rigtig god sankt hans aften til jer alle.
Knus Tine
41+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.