Hjælp! baby alam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

B&J

hey alle sammen har virkelig brug for jeres hjælp...

hvad for en baby alarm har i og hvorfor og kan den holde inde og ude... vi skal nemlig ha købt en men der er jo så mange  håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Moma

Hej

Nu kommer det jo an på, hvad du vil ofre på en babyalarm, og hvad I mener en babyalarm skal kunne.

Vi har Phillps SCD 510/00 (digital) og er rigtig tilfredse med den. Den har digital signal, hvilket betyder ingen forstyrrelser, og der er permanent forbindelse mellem enhederne. Man hører alt - men kan skrue op og ned for følsomheden. 

Det eneste minus er, at der i babyenheden ikke følger batterier med, så der skal du selv ud og investere i nogle genopladelige batterier, som du så skal tage ud af enheden, for at lade dem op. Der følger batterier med til forældreenheden, som kan lades op ved at sætte et stik i, der medfølger.

Skulle jeg ud og købe en anden gang, ville jeg nok vælge SuperNova netop fordi der følger ladeenheder med. 

Anmeld

23. maj 2010

MyBaby

Vi har købt en Super Nova. Den er dyr - 1300 kr, men den er jeg bare rigtig glad for. Jeg havde først en walkie talkie fra Harald Nyborg, men Ida skulle græde temmelig højt, før den gav lyd fra sig, så derfor købte jeg en anden!

Super Novaen virker både ude og inde og der er mange kanaler, så du kan altid indstille den, så andre alarmer ikke går i din! Den holder batteri længe og man kan indstille, hvor lydfølsom den skal være! Derudover er der temperaturmåler i, så du altid kan se, hvor varmt der er i barnevognen og det synes jeg bare, er guld værd!

Men men men - det kommer jo an på, hvad I har brug for, en alarm skal kunne!

Anmeld

23. maj 2010

Christopher&Andreas

vi har super nova virker perfekt den har vi været glade for har den til salg nu da vi har 2

Anmeld

23. maj 2010

B&J

ja uhh de er godt nok dyre lige nu smiler... for vi er ved af spare sammen til barnedåb og til nogle nye ting til den lille og til os selv... ja det kommer nok

Anmeld

23. maj 2010

Christopher&Andreas

B&J skriver:

ja uhh de er godt nok dyre lige nu smiler... for vi er ved af spare sammen til barnedåb og til nogle nye ting til den lille og til os selv... ja det kommer nok

ja ellers har jeg super nova til salg

Anmeld

23. maj 2010

Laulund87

Vi har den fra harald nyborg og den er såmænd udmærket, især når den kun koster 300 kr. 

Engang imellem skal man skifte kanal fordi noget går i den, men sådan er de fleste alarmer nu. Den er meget følsom, men det synes jeg altså er fint 

Den skal bare lades som en mobil, meget nemmere end mange andre babyalarmer.

Anmeld

23. maj 2010

LHA

B&J skriver:

hey alle sammen har virkelig brug for jeres hjælp...

hvad for en baby alarm har i og hvorfor og kan den holde inde og ude... vi skal nemlig ha købt en men der er jo så mange  håber i kan hjælpe mig

Vi har Super Nova og det er virkelig alle pengene værd. Vi har prøvet nogle billige nogle men blev godt nok skuffet da de ikke kunne række ret langt og det var bare en masse mærkelig lyder der kom når han græd.

Anmeld

23. maj 2010

saxa

Kan også KUN anbefale Super Nova Havde lånt nogle Pillips Avent inden vi købte Super Nova'en - Og de var sq ringe.. Skrattede, kørte på alm batteri og fangede ikke lyden ordenligt..

Anmeld

24. maj 2010

CarinaSB

Jeg købte en i IKEA til 20 kr .. og den virker som den skal ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.