Hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Anonym trådstarter

Gik der før du kom videre efter brud med faren?

Videre med hensyn  til kæreste osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Svei

Jeg var sammen med en ny da jeg flyttede fra ham, men det var jo bare en trøst, så det holdt selvfølgelig og heldigvis ikke...det er 3½ år siden jeg flyttede alene og jeg gider virkelig ikke en, altså ikke sådan tit...

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Hmmm.... Davids far og jeg stoppede med at være kærester i juli 2007 - men han flyttede først i dec 2007... Jeg mødte min nuværende kæreste i nov det år, så det var lige lidt akavet i starten

Anmeld

23. maj 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Hmmm.... Davids far og jeg stoppede med at være kærester i juli 2007 - men han flyttede først i dec 2007... Jeg mødte min nuværende kæreste i nov det år, så det var lige lidt akavet i starten

Ja det må det da vist have været

Anmeld

23. maj 2010

Anonym trådstarter

Yrsa skriver:

Jeg var sammen med en ny da jeg flyttede fra ham, men det var jo bare en trøst, så det holdt selvfølgelig og heldigvis ikke...det er 3½ år siden jeg flyttede alene og jeg gider virkelig ikke en, altså ikke sådan tit...

Tænker også tit, hold kæft hvor er det nemt at være alene

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Anonym skriver:

Ja det må det da vist have været

Især fordi vi mødtes på nettet og til at starte med kun så hinanden over MSN - så engang imellem kunne han lige se ex'en i baggrunden! - kan godt forstå han syntes det var mærkeligt

- i øvrigt tæt på 2½ år siden nu

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Anonym skriver:

Tænker også tit, hold kæft hvor er det nemt at være alene

Jeg gider bare ikke der skal komme en her og tro han skal være en del af det...mødte en men han ville fanme være her flere gange om ugen og ikke respektere at han ikke skulle være en del af min familie og at det så ikke kunne være så tit...så det røg på den konto...men altså, kærester er ok, men det er kæreste med MIG og ikk lege familie med mine unger. Der sætter jeg grænsen, jeg har en komplet familie i mig og mine drenge, så der er ingen der skal komme her og tro den står på mad og familiehygge...niks..

Anmeld

23. maj 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Især fordi vi mødtes på nettet og til at starte med kun så hinanden over MSN - så engang imellem kunne han lige se ex'en i baggrunden! - kan godt forstå han syntes det var mærkeligt

- i øvrigt tæt på 2½ år siden nu

Syntes det er fedt at han holdte ved dig. Tror ikke det er alle der vil acceptere at man boede med xen

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Anonym skriver:

Syntes det er fedt at han holdte ved dig. Tror ikke det er alle der vil acceptere at man boede med xen

Nej det tror jeg heller ikke

Anmeld

23. maj 2010

Anonym trådstarter

Yrsa skriver:

Jeg gider bare ikke der skal komme en her og tro han skal være en del af det...mødte en men han ville fanme være her flere gange om ugen og ikke respektere at han ikke skulle være en del af min familie og at det så ikke kunne være så tit...så det røg på den konto...men altså, kærester er ok, men det er kæreste med MIG og ikk lege familie med mine unger. Der sætter jeg grænsen, jeg har en komplet familie i mig og mine drenge, så der er ingen der skal komme her og tro den står på mad og familiehygge...niks..

Det er skam rigtig nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.