Hvordan siger jeres børn mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Tulipan skriver:

Kunne være sjovt at se hvor forskelligt de små udtaler det.

Allerførste gang min dreng sagde mor, var det uden noget og et klingende MOR.

Så blev det til mammiiiiii, ved overhovedet ikke hvor han fik det fra, da jeg ikke bruger at sige det sådan og gør ingen i min familie heller ikke.

Nu er det blevet til movre :p Mega grineren

Her var var det først far og så kom mor lidt senere.

Men han har altid snakket rent og vi har aldrig brugt babysprog herhjemme. Vi har også snakket meget med ham, selvom han i start ikke fatted så helt meget.

Han lærte også at sige mad - med tungen langt ude af halsen - men det var bedre end mam mam osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Betteisen

lisbethita skriver:

Hi hi...hvor er det sødt. Hvor gammel her han?? (undrer mig over hvornår det mon begynder??) Kram 

Hey...

Lærke er en hende. Hun er 1½. Jeg tror det er meget forskelligt hvornår de begynder, at snakke.

Anmeld

24. maj 2010

lisbethita

anistu skriver:

Hey...

Lærke er en hende. Hun er 1½. Jeg tror det er meget forskelligt hvornår de begynder, at snakke.

UNDSKYLD!!!!!  Det beklager jeg!! Ok, troede det begyndte lidt før.... Kram

Anmeld

24. maj 2010

Mira0911

Tulipan skriver:

Kunne være sjovt at se hvor forskelligt de små udtaler det.

Allerførste gang min dreng sagde mor, var det uden noget og et klingende MOR.

Så blev det til mammiiiiii, ved overhovedet ikke hvor han fik det fra, da jeg ikke bruger at sige det sådan og gør ingen i min familie heller ikke.

Nu er det blevet til movre :p Mega grineren

Her siges det Meme/mamma...

Anmeld

24. maj 2010

Betteisen

lisbethita skriver:

UNDSKYLD!!!!!  Det beklager jeg!! Ok, troede det begyndte lidt før.... Kram

No hard feelings her. Hun startede med noget volapyk da hun var 7-8 mdr, kunne da sige Muuu til køerne mm. Volapykken er de sidste to mdr blevet til flere ord. OP, tartor (traktor) babe (baby), vou vou (vov vov), Buaar (mor) og aarrr (far), papar (farfar), Dea (dina) nam nam. osv.

Jeg ved ikke om hun er senn til at snakke. Går ikke så meget op i det for så har hun til gengæld været tidlig med motorikken. Kunne fx kravle op af vores tre trins trappe som 7 mdr. og gik flittigt rundt om bordet som 8 mrd.

Anmeld

24. maj 2010

lisbethita

anistu skriver:

No hard feelings her. Hun startede med noget volapyk da hun var 7-8 mdr, kunne da sige Muuu til køerne mm. Volapykken er de sidste to mdr blevet til flere ord. OP, tartor (traktor) babe (baby), vou vou (vov vov), Buaar (mor) og aarrr (far), papar (farfar), Dea (dina) nam nam. osv.

Jeg ved ikke om hun er senn til at snakke. Går ikke så meget op i det for så har hun til gengæld været tidlig med motorikken. Kunne fx kravle op af vores tre trins trappe som 7 mdr. og gik flittigt rundt om bordet som 8 mrd.

SEJT... hun er dælme hurtig!!! Glæder mig til min datter når dertil og på den anden måde NYDER jeg der hvor hun er nu 

KRAM

Anmeld

24. maj 2010

Betteisen

lisbethita skriver:

SEJT... hun er dælme hurtig!!! Glæder mig til min datter når dertil og på den anden måde NYDER jeg der hvor hun er nu 

KRAM

Hej igen.

Det er en bette dejlig størelse du har dig der. Nyd tiden med hende, for pludselig går det stærkt. Lærke er som sagt 1½ år og nu er vi lige blevet vant til at få vores nattesøvn... hehe, men så kan vi så bruge kræfter på at ræse efter hende nu hvor hun ikke går mere, men løber.

Vi venter en bettefis mere her til juni (gerne om mindre end 17 dage), så er det op på hesten igen

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

Celina har sagt det som "momo" et par gange.
Men ligesom sin storesøster, så er det "FAR" der kommer rent ud først.

Anmeld

24. maj 2010

lisbethita

anistu skriver:

Hej igen.

Det er en bette dejlig størelse du har dig der. Nyd tiden med hende, for pludselig går det stærkt. Lærke er som sagt 1½ år og nu er vi lige blevet vant til at få vores nattesøvn... hehe, men så kan vi så bruge kræfter på at ræse efter hende nu hvor hun ikke går mere, men løber.

Vi venter en bettefis mere her til juni (gerne om mindre end 17 dage), så er det op på hesten igen

Hej igen!!

Åh hvor skønt med en lille ny også ;-) Ellers en god alder Lærke har sig, hi hi!!! Spændende!!! Ja...hun er 8 uger nu, så hun er lille endnu. Vi får hele vores nattesøvn, så jeg klager ikke. Hun er lige begyndt på at forsøge og pludre...det lyder SÅ morsomt ;-)

Held og lykke med den lille i mavsen :-) Ha en dejlig aften!! Kh Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.