Fødegangen igen igen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Risen

DR1,

tirsdag

25. maj

kl. 11.00

Jordemoder Åsa har rigeligt at gøre med en tvillingefødsel, som er både lang og smertefuld for moderen Jenny, der har kæmpet bravt i mere end 10 timer. Der er som altid ved en sådan fødsel ekstra meget mandskab på fødestuen. Ægte hverdagsdramatik om miraklet, når et barn kommer til verden, om stærke kvinder i et arbejde, der oftest byder på umådelig glæde, men også indimellem kræver hurtige og alvorlige beslutninger, der skal tages i selv de mest pressede situationer. Nordvision fra Sverige.

Ville lige minde jer om det en sidste gang, så nu må i selv huske krydset i kalenderen ! Knus knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

smokin

Risen skriver:

DR1,

tirsdag

25. maj

kl. 11.00

Jordemoder Åsa har rigeligt at gøre med en tvillingefødsel, som er både lang og smertefuld for moderen Jenny, der har kæmpet bravt i mere end 10 timer. Der er som altid ved en sådan fødsel ekstra meget mandskab på fødestuen. Ægte hverdagsdramatik om miraklet, når et barn kommer til verden, om stærke kvinder i et arbejde, der oftest byder på umådelig glæde, men også indimellem kræver hurtige og alvorlige beslutninger, der skal tages i selv de mest pressede situationer. Nordvision fra Sverige.

Ville lige minde jer om det en sidste gang, så nu må i selv huske krydset i kalenderen ! Knus knus

Jeg glemmer det garanteret

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Zette skriver:

Jeg glemmer det garanteret

Sæt en alarm i mobilos ! Det gør jeg altid .. 

Anmeld

23. maj 2010

Maria.

Har sat kryds i kalenderen, så med mindre jeg er ved at føde, skal jeg helt sikkert se det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.