Av av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

linemus

Jeg har fået brystbetændelse. Igen. Sofie er nu 19 dage gammel, og jeg har allerede fået det to gange. Nåede lige at være ovre det med det ene bryst og penicilinfri i tre dage, da jeg igår fik det i det andet bryst og nu er på penicilin igen. Heldigvis har det ikke været så slemt denne gang. Sidst lå jeg en hel dag med 40 i feber. Denne gang er jeg allerede feberfri i dag. Men det er godt nok surt at tilbringe disse lækre sommeragtige dage under dynen, fordi man fryser  Nu håber jeg bare én gang på hvert bryst må være nok  Jeg kan nemlig mærke at penicilinen også påvirker lillepigen, der har ondt i maven, og det er bare synd.

Line - der håber alle I andre slipper for sådan en tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

LISBETH:-)

Øv altså!!! Så har du da også været uheldig. Håber det går væk, og ikke kommer igen!!!!!

Anmeld

28. maj 2010

Malene84

linemus skriver:

Jeg har fået brystbetændelse. Igen. Sofie er nu 19 dage gammel, og jeg har allerede fået det to gange. Nåede lige at være ovre det med det ene bryst og penicilinfri i tre dage, da jeg igår fik det i det andet bryst og nu er på penicilin igen. Heldigvis har det ikke været så slemt denne gang. Sidst lå jeg en hel dag med 40 i feber. Denne gang er jeg allerede feberfri i dag. Men det er godt nok surt at tilbringe disse lækre sommeragtige dage under dynen, fordi man fryser  Nu håber jeg bare én gang på hvert bryst må være nok  Jeg kan nemlig mærke at penicilinen også påvirker lillepigen, der har ondt i maven, og det er bare synd.

Line - der håber alle I andre slipper for sådan en tur

Åh hvordan er det, altså hvordan opdager man at man har det? god bedring

Anmeld

1. juni 2010

linemus

Malene84 skriver:

Åh hvordan er det, altså hvordan opdager man at man har det? god bedring

Jeg opdagede det ved at mit venstre bryst var ømt på undersiden. Som ømt som et kæmpe blåt mærke. Jeg frøs også og tog min temp. og den viste 38 i feber, som ellers bare steg efterfølgende.

Ellers kan man måske mærke ligesom en hård knude i brystet, som så bliver meget rødt lige der. Hvis man får det, skal man amme så meget man kan. Det er godt at lægge baby, så hagen rammer det hårde sted - så bliver det masseret samtidig. Ellers kan man selv fx gå i et varmt bad og massere brystet og malke ud, så brystet bliver tømt. Nogen gange kan man komme over det selv, andre gange skal der penicilin til.

Knus Line - som 7 9 13 ikke har fået det igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.