Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så er der lige et helt dug frisk billede af baby hulen, nu kan man da rigtig se det! Jeg mærker den lille hver dag!
god aften til alle, Sophie!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot Mave
Sådan en fin strutmave
hvor er i søde, tak !
sophieamalia skriver: så er der lige et helt dug frisk billede af baby hulen, nu kan man da rigtig se det! Jeg mærker den lille hver dag! god aften til alle, Sophie!
hvor er den fin, den lille baby mavse:0) og nej, du er fandme da ikke særligt stor! (mht. den der kommentar i svømmehallen)
ka-ri-na skriver: hvor er den fin, den lille baby mavse:0) og nej, du er fandme da ikke særligt stor! (mht. den der kommentar i svømmehallen)
hvor er du sød, og tak!
må gi ka-ri-na ret... hvad f.... har de ment med den kommantar i svømmeren?? du er jo OVERHOVEDET ikke stor... ta et kig i mit fotoalbum, så skal du se noget der vil få vandet til at synke 10 meter
sophieamalia skriver: hvor er du sød, og tak!
velbekomme...
jeg gik til graviditetssvømning... hi hi... 8 - 10 gravide i samme bassin... der kan vi tale om forhøjet vandstand!
BlyViol skriver: må gi ka-ri-na ret... hvad f.... har de ment med den kommantar i svømmeren?? du er jo OVERHOVEDET ikke stor... ta et kig i mit fotoalbum, så skal du se noget der vil få vandet til at synke 10 meter
nej, og mange tak! men det var nemlig derfor den kommentar var helt ude i hampen altså!
ka-ri-na skriver: velbekomme... jeg gik til graviditetssvømning... hi hi... 8 - 10 gravide i samme bassin... der kan vi tale om forhøjet vandstand!
hihi, ej det lyder da ellers hyggeligt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128