så er der ved at ske noget. spunken 18+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

CiSo

så er der lige et helt dug frisk billede af baby hulen, nu kan man da rigtig se det! Jeg mærker den lille hver dag! 

god aften til alle, Sophie! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Mariekjellerup

Flot Mave

Anmeld

23. maj 2010

merichs

Sådan en fin strutmave

Anmeld

23. maj 2010

CiSo

hvor er i søde, tak !

Anmeld

23. maj 2010

Ni-ko-li-ne

sophieamalia skriver:

så er der lige et helt dug frisk billede af baby hulen, nu kan man da rigtig se det! Jeg mærker den lille hver dag! 

god aften til alle, Sophie! 

hvor er den fin, den lille baby mavse:0) og nej, du er fandme da ikke særligt stor! (mht. den der kommentar i svømmehallen)

Anmeld

23. maj 2010

CiSo

ka-ri-na skriver:

hvor er den fin, den lille baby mavse:0) og nej, du er fandme da ikke særligt stor! (mht. den der kommentar i svømmehallen)

hvor er du sød, og tak! 

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

ka-ri-na skriver:

må gi ka-ri-na ret... hvad f.... har de ment med den kommantar i svømmeren?? du er jo OVERHOVEDET ikke stor... ta et kig i mit fotoalbum, så skal du se noget der vil få vandet til at synke 10 meter

Anmeld

23. maj 2010

Ni-ko-li-ne

sophieamalia skriver:

hvor er du sød, og tak! 

velbekomme...

jeg gik til graviditetssvømning... hi hi... 8 - 10 gravide i samme bassin... der kan vi tale om forhøjet vandstand!

Anmeld

23. maj 2010

CiSo

BlyViol skriver:

må gi ka-ri-na ret... hvad f.... har de ment med den kommantar i svømmeren?? du er jo OVERHOVEDET ikke stor... ta et kig i mit fotoalbum, så skal du se noget der vil få vandet til at synke 10 meter

nej, og mange tak! men det var nemlig derfor den kommentar var helt ude i hampen altså!

Anmeld

23. maj 2010

CiSo

ka-ri-na skriver:

velbekomme...

jeg gik til graviditetssvømning... hi hi... 8 - 10 gravide i samme bassin... der kan vi tale om forhøjet vandstand!

hihi, ej det lyder da ellers hyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.