En helt ny verden har åbnet sig for mig :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

MyBaby

Hej Piger!

Jeg har, før jeg fødte, købt en strækvikle og en ringslynge, som jeg var fast besluttet på at bruge helt fra starten af, når den lille kom. Strækviklen til at gå rundt med babyen i liggende i vuggestilling og ringslyngen til det samme, men måske primært til at amme i!

Da så min lille Ida Marie kom til verden og var et par uger gammel, ville jeg jo afprøve viklen og slyngen. Ida var 4,5 kg, da hun blev født og det fungerede slet ikke at have hende liggende i vuggestilling i nogen af dem - hun gad det ikke og jeg synes også, hun krummede helt sammen og virkede alt for stor til at ligge deri - og når jeg ammede og hun gylpede, var det vildt besværligt at komme til at tørre det af! Måske har jeg ikke fået lagt hende rigtigt, men resultatet var i hvert fald, at jeg blev lidt irriteret og lagde dem begge hen og tænkte, at jeg måtte forsøge igen, når hun kunne holde hovedet selv!

Nu er Ida 6 uger gammel og jeg har købt en ældre model af babybjörn bæresele og den fungerer egentlig fint nok, men synes, hun sidder lidt sammensunken i den. Derfor har jeg så igen fundet min strækvikle frem, idet jeg tænkte, at hun vel også kunne sidde mave mod mave i den - og det kan hun og HUN ELSKER DET!  Det er virkelig skønt at have hende siddende dér, idet man pludselig kan lave en hel masse og hun kan sidde og kigge rundt eller tage sig en lille lur!

Her er lige en par billeder af vores lille succes!

Hvordan bruger I jeres vikler og ringslynger? Sæt gerne billeder ind eller beskrive blot hvordan barnet sidder og hvornår, I har de små siddende dér!

Kram Nina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

L-Mortil3

Jeg har en koala strækvikle magen til din bare i sort Jeg har brugt min til Liam siden han blev født (Han kunne godt ligge i vuggestilling, men vejede så kun 2840 g, 2600 g da vi kom hjem).

Nu bruger jeg den kun hvor han vender ud af, altså hans ryg mod min mave DET elsker han, og så er det jo så dejlig nemt det hele

Har desværre kun et billede af ham i den gamle babybjørnsele, (Morten er aldrig hjemme til at tage billeder når vi går og laver noget )

Men som han sidder der, sådan sidder han i viklen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2010

MyBaby

Line&Liam skriver:

Jeg har en koala strækvikle magen til din bare i sort Jeg har brugt min til Liam siden han blev født (Han kunne godt ligge i vuggestilling, men vejede så kun 2840 g, 2600 g da vi kom hjem).

Nu bruger jeg den kun hvor han vender ud af, altså hans ryg mod min mave DET elsker han, og så er det jo så dejlig nemt det hele

Har desværre kun et billede af ham i den gamle babybjørnsele, (Morten er aldrig hjemme til at tage billeder når vi går og laver noget )

Men som han sidder der, sådan sidder han i viklen

Åh, det ser da også bare hyggelig ud...  Jeg er også sikker på, at Ida kommer til at elske at sidde på den måde, når hun bliver lidt større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.