Støttehjulene er pist væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Stumpen

Vi har haft snak om at de støttehjul skulle tages af, da vi kunne se hvilken balance hun har på løbecyklen, så igår kom de af og først tænkte jeg bare "åh nej, det er da alt for tidligt, det har hun slet ikke temperament til" Men efter 10 min cyklede hun fint selv og cyklede i ring om sin far... Bremsede op for igen at få cyklen igang og i dag har de været cyklet op i kiosken....

Mors dygtige pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Munder

Fantastisk, så det godt på FB. Hvor er hun altså bare super god

Anmeld

24. maj 2010

Heidi B

Så sejt....

det er helt klart sværere for forældrene end for ungerne

Anmeld

29. maj 2010

lonemus

Super sejt

Vi har osse overvejet at tage støttehjulene af Stefanie's cykel, for det virker som om de næsten er mere irriterende for hende, end de gavner hende.

Hun løber meget på balancecyklen i børnehaven og har egentlig rimleig godt styr på det med balancen. Så jeg tror vi snart prøver at tage dem af og se hvordan det går - så kan hun jo altid få dem på igen, hvis det ikke går

Lone

Anmeld

29. maj 2010

Cwurtz

Hos os opdagede farmand i torsdags, at Tobias kørte rundt på cykel uden støttehjul på legepladsen i BH. Han steg bare op, mens far kiggede og så kørte han ellers fint rundt uden problemer

Jamen....kan du det?! Nå, men så røg hjulene af herhjemme, og det kører fantastisk!

Griner... C.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.