hvordan var jeres 3 fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

charlottemor3

ja jeg skal snart  føde mit 3 barn og var bare nyggerig om hvordan jeres 3 fødsel forløb.

jeg har spurgt 2 jordmoder og den ene sagde at de gik hurtigt når det ikke var så længe siden jeg sidst havde født (min datter er 2½ år) og den anden sagde at det var en drille fødsel

hilsen charlotte 36+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Pia.

Nu spørg du jo selv så vil også give dig mit ærlig svar...

Min 3 fødsel var den væreste af dem alle tre... meget meget voldsomt, meget mere smerte fuldt end bare nummer 1 og 2 ... Det var meget tæt på at ende ud i kejsersnit (hvis helvede ikke havde taget ved moren her) - Men han lå skævt oppe i mit bækken og måtte rettes på plads med håndkraft... Hvilket var en smerte jeg ikke kan beskrive...

Men her var nummer 1 og 2 drømme fødsler men nummer 3 ville jeg godt hvade været for uden...

Knus Pia.

Anmeld

23. maj 2010

pusling30

Hej Charlotte.

min 3 fødsel var en god og hurtig fødsel.

Jeg blev dog sat i gang 23 dage før tid. Med ballonkateter, dagen efter falder de ud af sig selv kl ca 7 om morgen, kl 8:45 er jeg på fødegangen til tjek, kl 9 er jeg på fødestue, kl 10:27 er min søn født. Så det var en hurtig fødsel.

Barn nr 1 er fra dec 03, fødsel tog ialt 12 timer

Barn nr 2 er fra marts 05, fødsel tog ialt knap 8 timer

Barn nr 3 er fra juli 07, fødsel tog ialt 3½ time

Mvh Anja

Anmeld

23. maj 2010

Mie A

Min 3. fødsel var helt sikkert en drømmefødsel. (Hvis sådan en da findes) Gode pauser mellem veerne og jeg havde kun kraftige veer i nogle timer før at prinsessen meldte sin ankomst efter et par presseveer.

Anmeld

23. maj 2010

Lone Jakobsen

min 3. fødsel var også en rigtig overraskende fødsel. jeg havde tidligere født på omkring 22 timer, men vandet gik omkring midnat, og da jeg var til check på fødegangen blev jeg sendt hjem igen med besked om at det vist ikke var vandet der var gået. kl 5,30 ringer jeg derind fordi jeg synes smerterne er meget lede, så jeg ønsker den epirural som jeg på forhånd er "skrevet op til" jm fejer mig dog af, så jeg tager den med ro, men får pludselig pressetrang hjemme på toilettet. så det går rigtigt stærkt med at komme til fg, som også fortæller mig at jeg er helt klar til at presse indtil dette tidspunkt forventer jeg stadig at det snart falder til ro, da jeg faktisk mangler omkring 15 timers veer men nej, baby nr. 3 ser dagens lys efter kun 6 timers veer, og sku jeg vælge at gentage en af mine fødsler....ville jeg altid vælge denne.

det skal dog siges at det kun var 1½ år siden jeg havde født nr. 2, hvilket nok har banet vejen for ham

Anmeld

24. maj 2010

charlottemor3

takker for jeres svar

ja jeg må jo se hvordan det går jeg har selv prøvet både en slem og drømme fødsel

men første gang er jo som regle temmelig streng.

den 1 fødsel startet med veer kl 00,30 om natten og han er først født kl 17,09 og den gjorde rigtigt ondt veer kom hele tiden og jeg fik drop

den 2 anden starte kl 7 om morgen hvor jeg fik min søn i gjordt klar til skole gik ind og sov til 11 tiden igen veer gjode ikke særlig ondt lidt som plukveer gik i bad og gik over til min mor havde et par enkle veer stadig ikke slemt min mor mente at jeg skulle ringe men jeg var sådan lidt ej det gør jo ikke vildt ondt men ringede og de sagde jeg skulle komme blev lidt forbavset når men vi kørte derud var der kl 13 kom lige en på modtagelse stue men der fik jeg den som jeg synes var den aller slemeste ve og vandet gik fik hurtigt fat i en jm da vandet var grønt og hun fik mig hurtigt ind på en fødestue og undersøgt 7 cm åben og hvis der kom en presseve måtte jeg gerne for det var blødt som smør sagde hun jeg var helt af hvad det kan ikke passe det skal jo tage længere tid og gøre mere ondt pressetrang kom og 5 min efter var min datter født kl. 13,45 helt vildt så sådan en fødsel vil jeg gerne have igen.

nu må vi se

Charlotte 36+1

Anmeld

24. maj 2010

Shibby

Den 3 var den værste for mit vedkommene Håber på et godt forløb for dig

Anmeld

24. maj 2010

Rillo

Min 3. fødsel var okay..den tog 3½ time fra første ve til HAnnah kom ud!

Husker ikke så meget fra det, da det gik meget hurtigt..det blev lidt kaotisk..da hjertelyden dykkede..men det hele gik nu godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.