mit datter har skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

starsofheaven

Har jeres barn haft det og har i nogle gode råd.. hun har skoldkopper overalt! og det klør selvfølgelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Svei

Mine fik bare zink liniment på...man kan vidst også købe en eller anden slags spray der skulle hjælpe på kløe..men det er jo heldigvis en mild sygdom

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Jeg købte noget spray på apoteket - det hjalp ham (han havde virkeligt mange i bleområdet ) Han var 2½ år i øvrigt og selvom sprayen tydeligvis hjalp, glemmer jeg aldrig hans "Nej, nej pist pist"...

Han var 10 dage om at få sår på på dem alle ( = klar til at komme i dagpleje igen....)

Anmeld

23. maj 2010

sarahb

vores søn havde det omkring 13-14 mdr. og han var også hårdt ramt, vi købte noget klø stillende middel på apoteket og det hjalp. Det lagde sig i en hvis hinde oven på og var mega træls for man kunne næsten ikk få det af igen, men det hjalp da.

Anmeld

23. maj 2010

Ida.

Zink liniment - og så kan du give ½ antihistamin (allergipille) - Annika var 1½ år, da hun havde det, og antihistaminen tog kløen...

Anmeld

24. maj 2010

starsofheaven

jeg var på apotervagten igår og fik Zink liniment og det hjælper, men hun er godt nok meget ramt..

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

Laura har også fået skoldkopper og hun er kun 7 mdr. Regner også med at tage på Apoteket og købe zink. Håber ikke hun bliver så plaget af det.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.