lad mig se DIN kjole :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.829 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Vidunderligeunger

heeej piger  eller godmorgen

Vil I ikke være så venlige at smide et billede ind af hvad I havde på til barnedåben af jeres børn/barn?

Ved godt der er længe til, men jeg regner med at få den skræddersyet, og mangler ligsom lidt ideer

Knus og god dag til jer alle - mitzie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

starsofheaven

jeg havde en sød cardigan på og en nederdel og fine sko.. ved ik hvor meget man kan se her på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2010

starsofheaven

starsofheaven skriver:

jeg havde en sød cardigan på og en nederdel og fine sko.. ved ik hvor meget man kan se her på billedet

lige et til

Anmeld

23. maj 2010

Stine85

her er Liam's dåbskjole...

Den er syet af min mors konfirmationskjole. Mine 2 søskende og jeg er døbt i den. Og nu min søn. Vi har broderet navn og dato for os alle sammmen, med henholdvis lyserød og lyseblå

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

starsofheaven skriver:

lige et til

og grunden til du havde nederdel på var at du ammede?? 

jeg ville nemlig rigtig gerne have en kjole på, men det skal IKKE være en ammekjole, altså en som er syet til sådan en.... men det er liiidt svært at finde en som ikke er til det hvis du forstår..

Kan rigtig godt lige farven til din nederdel, var noget i den stil je havde tænkt på også

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

Stine85 skriver:

Den er syet af min mors konfirmationskjole. Mine 2 søskende og jeg er døbt i den. Og nu min søn. Vi har broderet navn og dato for os alle sammmen, med henholdvis lyserød og lyseblå

tak har du et billede af DIN kjole ???

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

Stine85 skriver:

eller den kan jeg jo egentlig godt se

Anmeld

23. maj 2010

starsofheaven

BlyViol skriver:

og grunden til du havde nederdel på var at du ammede?? 

jeg ville nemlig rigtig gerne have en kjole på, men det skal IKKE være en ammekjole, altså en som er syet til sådan en.... men det er liiidt svært at finde en som ikke er til det hvis du forstår..

Kan rigtig godt lige farven til din nederdel, var noget i den stil je havde tænkt på også

ja det var netop derfor det gjorde det hele meget nemmere!

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Nu har du jo set min kjole, men snydes for et billede skal du ikke

Har taget lidt forskellige billeder, for man kan faktisk ikke se kjolen på ret mange billeder

Anyways, sort figursyet kjole, med "tyl" ud over med guld roser på.

Anmeld

23. maj 2010

BabyStella!

Jeg havde virkelig problemer med og finde noget og havde heller ikke tid til og gå ud og købe noget, så det blev bare en tunika med sorte leggings, støvler og noget sjovt i håret

Vil lige pointere min datters dåbskjole, som er fra 1900 tallet - blevet brugt af alle i svigerfamilien, nu blev det vores tur Havde valgt rødt til Stella, syns´ ikke det er så tit, man ser det. Rigtig dannebrogsfarver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.