Negle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

qp

Jer der har forstand på negletyper... sådanne man får lavet hos en negletekniker b.la glasfiber, gele osv osv.

Hvilke er bedst og holder længst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

4kløver

qp skriver:

Jer der har forstand på negletyper... sådanne man får lavet hos en negletekniker b.la glasfiber, gele osv osv.

mener at k-a-r-i-n-a laver negle

Anmeld

22. maj 2010

4kløver

4kløver skriver:

mener at k-a-r-i-n-a laver negle

ja det hedder hun så ikke lige 

Anmeld

22. maj 2010

4kløver

qp skriver:

ka-ri-na  det var det

Anmeld

22. maj 2010

roenlund

jeg laver ikke selv negle og har derfor ikke kespertviden, men jeg har selv fået lavet negle mange gange. Jeg er neglebider og bruger neglene til at give mine egne ro... Jeg har fået at vide at glasfiberneglene holder bedst, men jeg kan personligt ikke så godt lige dem. Jeg elsker Gele negle synes de bliver så pæne og også kan se meget naturlige ud, og hvis man passer på dem kan de også holde ok.

Mvh Mia

Anmeld

23. maj 2010

Mka

Synes helt klart gele negle holder bedst. men det kommer and på hvad man laver synes jeg, gladfiber holder også godt. Men gele er mest naturligt. Er også udd negleteknikker inde for gele negle.

Anmeld

23. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Gele negle synes jeg klart er at foretrække. Giver det flotteste resultat efter min mening.

Anmeld

23. maj 2010

Stine85

qp skriver:

det kommer an på hvordan dine egne negle er.

Hvis dine egne negle er meget bløde, så egner glasfiber sig bedst, da det arbejder bedst med din negl så.

Acryl er helt klart bedst hvis ens egne negle er meget hårde.

Gele dur til begge dele, da det ligger midt imellem.

Håber du kan bruge svaret

Anmeld

23. maj 2010

qp

Jeg kan se der er flest tilhængere af gelé negle... men er det ikke noget med, at når man skal have den af så skal de files af, eller??

Anmeld

23. maj 2010

Kvindemin

qp skriver:

Jeg kan se der er flest tilhængere af gelé negle... men er det ikke noget med, at når man skal have den af så skal de files af, eller??

Jo hvis du ikke vil lade dem vokse ud af sig selv, så skal du have dem filet af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.