Hvad skal man sige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. januar 2008

MorCamilla

Hejsa til jer alle...

Jeg har en veninde som har fået fjernet en syster i underlivet, det har så givet det udfald at hun og hendes kæreste ikke kan få børn på anden vis end med kunstig befrugtning.. Hun og kæresten havde længe snakket om at få børn, inden hendes operation.. Men nu er hun helt ude af den fordi det ikke kan lade sig gøre på naturlig vis. Det må også være en svær besked at få, men ja, mit spørgsmål: Hvad skal jeg sige til hende..? uden at det lyder helt forkert..? Jeg ved godt at det ikke er det samme som på naturlig vis, men sådan er det desværre for nogle.. Men hvad siger man som veninde for at trøste??

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2008

Pia

Hej Camilla.

Du kan nok ikke sige en masse der trøster din veninde.
Men du kan lade hende forstå at du vil være der for hende og at hun altid kan komme til dig og snakke.
Ja det er da helt sikkert ikke fedt og finde ud af at man ikke kan blive narturlig gravid. Men omvendt må man så trøste sig med at der er hjælp og få.
Du kan evt læse lidt om det og være i barnløsheds behandling på denne side. http://www.lfub.dk/postnukephoenix/index.php?menuI D=M10000000
Så kan du i hvert fald få lidt indblik i hvad din veninde skal til og igennem.. OG ellers er du altid velkommen til og stille et spørgsmål til mig. Så skal jeg se om jeg kan svare dig..
Tine ( hvs mand har oprette denne side ) er også blevet gravid på sammen måde som mig ( faktisk var det igennem behandling jeg lærte hende og kende :) ) og jeg er da sikker på hun også gerne vil svare dig på evt spørgsmål.

Mvh Pia.

Anmeld

24. januar 2008

MorCamilla

Hejsa Pia.

Mange tak for dine ord og siden til at finde nogle ting på.. :-) Det er jeg glad for...

Knus fra Camilla..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.