Forvirring omkring graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

Anonym trådstarter

Hejsa. Vil gerne høre hvad andre tænker om dette. Min mand og jeg har ingen intentioner om en baby mere lige nu, jeg har brugt prævention i form af p-plaster, hvilket ikke kan glemmes på samme måde som en pille, og efter sidste plaster jeg tog på for snart 6 uger siden har vi HVER gang brugt kondom, og har altså ikke haft nogle uheld eller hvad man skal sige :) Så er sagen den at jeg de sidste dage har oplevet at alt tøj strammer, både bukser og bh'er - bare sådan at det sidder ubehageligt og jeg har haft ømme bryster, derudover ingen mens endnu - det er 5 uger siden. Det var nok til at jeg idag tog en test, selvom der reelt ikke burde være nogen mulighed for graviditet. Men jeg undrede mig... Nu mit spørgsmål - hehe - længe undervejs :) Hvad betyder det når det sted hvor teststregen skal blive farvet forbliver hvid imens resten af feltet bliver lyserødt? Altså der er en streg, men farverne er omvendte.... Den blev inden for 10 minutter dog svagt svagt positiv.... Gravid? Men hvordan???? Jeg fatter det bare ikke! Vi er så heldige at vi har absolut ingen problemer med at gøre mig gravid, det er sket 3 gange meget meget nemt, og vi joker med at manden bare skal kigge på mig og så er der bingo ;) Men seriøst! Vi har passet rigtig godt på.... Håber ikke der er nogen der stået af på dette indlæg - har virkelig brug for nogle andres tanker omkring dette. Der er selvfølgelig ingen tvivl om at jeg køber en ny test mandag.... men der er sørme længe til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

Pia

Hej Anonym

Jeg har været uheldig med testene fra apoteket et par gang..
Der kommer også en hvid streg der hvor test stregen burde have været.. Efter ti muntter er den så blevet svagt positiv, men det har vist sig og være falsk positiv..
Så min erfaring med graviditets teste gør, at hvis jeg var dig ville jeg gå til lægen mandag med en urinprøve og så se hvad de siger..

Mvh Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.