Aj, gaaaaaab.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

Kaufie

Her er man alene hjemme en lørdag aften.... Med sønnike forståes.... men han sov kl 20 sharp for en gangs skyld.

Så er der bare INTET i mit TV - Olsen Banden, Far til 4.... hmmm... - vi har intet lækkert og specielt har vi ingen nachos, som ellers ville være et hit lige nu - jeg er ikke engang træt (som jeg ellers har været på nuværende tidspnkt (21.38) de sidste....10-12 uger....), der er ingen udsigt til at manden kommer hjem fra svendegilde lige forløbig og så sker der ovenikøbet ikke en prut her....

Mette, keder sig... går sgu snart ud og stryger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Susan1978

haha - lad os bytte, her ville jeg vildt gerne have min aften for mig selv -  synes bare jeg har 1000 ting jeg gerne lige ville nå også vil ungerne ik sove.. de sover på nuværende tidspunkt stadig ikke..

mon alle julipiger er til pinsebal.. jeg sad tidligere i dag og kom til at tænke tilbage på engang for nogle år siden hvor det var var en af de største dage på året.. PINSELØRDAG.. 

Det er en af de største gå i byen dage hernede og helst på Marielyst, hvis vejret er blevet til det og det må man sige det er lige i dag.. så der er sikkert gang i den... - tænkt det rager mig en høstblomst.. hehe . er man så blevet gammel og kedelig...

Anmeld

22. maj 2010

Lise

Jeg er her også... lidt endnu. Tror sgu jeg går i seng, for jeg er nemlig træææt  Og der er vel næppe mere end to timer til næste ammesession (den første af nattens mange sessions).

Lørdag er altid røvsyg fjernsynsaften

Anmeld

22. maj 2010

Anja

Ja, der er godt nok stille her i øjeblikket

Jeg sidder og ser lidt Barnaby og nyder stilheden i huset

Anmeld

22. maj 2010

Siber

Her er der også møj kedeligt. Norsk tv er bare øv.............og hvis man finde en film der er nogen lunde, så kommer der fandema reklamer hele tiden

Knus Siber, der nok også snart kravler i køjen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.