sutter uden phtalter og bisphenol A?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

<3

http://www.navnesutten.dk/Products.aspx?SalesArticleID=83

vi har brugt disse med fornøjelse men er lige gået over til natursutten fordi vi gerne vil hjælpe til et suttestop Derfor skiftede vi til den mest anderledes. Og indtil videre går det fint : Tjalfe, 2,5år, sov dog ikke til middag men synes den nye sut, selvom han var med nede og vælge/købe den at den er noget mærkeligt noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Kamelia skriver:

Mjaa men det var en anden undersøgelse og et andet stof som netop blev frigivet når sutten blev våd af spyt!

Kan desværre ikke lige finde den artikel/undersøgelse, for den du henviser til, der er det jo kun phtalater de snakker om og det var ikke det jeg læste der var problemet!

Men åhhhh det er da også en jungel al det der gummi-halløj!

Jeg tror må måske du blander nogle tests sammen eller noget.

Natursutten er altså helt fri for skidt og møg. Den er blevet testet i hoved og numse efterhånden.

Anmeld

22. maj 2010

<3

Rikke&Liam skriver:

Natursutten er altså helt fri for skidt og møg. Den er blevet testet i hoved og numse efterhånden.

Anmeld

22. maj 2010

Kamelia

Rikke&Liam skriver:

Jeg forstår ikke hvad du mener med at jeg blander nogle test sammen?? Jeg siger jo netop at det var en anden test. Men selvfølgelig hvis der er flere sutter der hedder natursutten, så kan den test jeg har set handle om en anden!!

Kamelia

Anmeld

22. maj 2010

sofie85

Prøv hevea natursut fra matas

Anmeld

22. maj 2010

Kamelia

sofie85 skriver:

Prøv hevea natursut fra matas

nu har jeg læst lidt om den du nævner og natursutten. MEN der står at "skjoldet" er bøjeligt og blødt og så tænker jeg hvor stort er det og mon ikke han kan proppe den ind i munden når nu den er bøjelig??

Kamelia

Anmeld

22. maj 2010

oo

Kamelia skriver:

Den tør jeg ikke købe da jeg flere steder har læst at den frigiver stoffer man mistænker for at være kræftfremkaldende!

søndagsavisen havde lavet een test der viste at den indeholdt farlige stoffer. hvilket fik firmaet til at trække alle sutter fra det parti søndagsavisen havde testet tilbage. efterfølgende blev der lavet flere undersøgelser og de viser at der absolut intet farligt er ved natursutten - det er med at holde sig opdateret

Anmeld

22. maj 2010

sofie85

Kamelia skriver:

nu har jeg læst lidt om den du nævner og natursutten. MEN der står at "skjoldet" er bøjeligt og blødt og så tænker jeg hvor stort er det og mon ikke han kan proppe den ind i munden når nu den er bøjelig??

Kamelia

Det kan godt være den ikke er god så. men den er i hvert fald så naturlig som en sut kan blive

Anmeld

22. maj 2010

<3

sofie85 skriver:

Det kan godt være den ikke er god så. men den er i hvert fald så naturlig som en sut kan blive

har købt natursutten og den er meget tung i forhold til alm sutter så regner med at den lettere vil falde ud og skjoldet er ikke særligt bøjeligt, jo i kanterne. Men der er også sutter med naturgummi og fast skjold hos navnesutten.dk men så vidt jeg er informeret så er natursutten den eneste der er fri for en masse ting, for barnet kan jo også sutte på skjoldet

Anmeld

22. maj 2010

millesofie

min tinkefis kan rigtig godt lide dem fra MAM af de har stort skjold og man kan få dem PBA fri jeg ved godt de ikke har samme form men de er da hver at prøve ikk? tinke er nemlig også kun lide NUK og MAM

ellers så fandt jeg nogen magen til nuk i føtex med lidt større skjold

held og lykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.