min første kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

vingummibamse

hvis jeg har gjort det rigtig skulle der så gerne være et billed tilføjet nu..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

mariamiss6

vingummibamse skriver:

bundene var choklet chip... og lavede så toblerone creme til.. så syntes den blevet meget sød... men kæresten, svigermor og sviger far var hel vild med den... så nok bare mine graviditets smagsløg der ikke lige kunne ha det...

Jeg synes også tobleronen erm eget sød, prøv skildpadder næste gang, hvis i kan lide dem, de giver lige lidt ekstra kant synes jeg og så sammen med hindbær - muuuums

Anmeld

23. maj 2010

vingummibamse

mariamiss6 skriver:

Jeg synes også tobleronen erm eget sød, prøv skildpadder næste gang, hvis i kan lide dem, de giver lige lidt ekstra kant synes jeg og så sammen med hindbær - muuuums

Elsker skilpader... hehe så blir nok også dem jeg prøver næste gang... skal bare ha øvet mig og fundet den perfekte smag.. for har besluttet mig for at jeg selv vil lave en til barne dåb... men der er jo også næsten et år til.. så skal nok få det lært....

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

vingummibamse skriver:

Den ser da fin ud... Det er gået meget godt når du er førstegangs synes jeg... Den er pæn

Anmeld

23. maj 2010

vingummibamse

ja syntes  også selv den er blevet oki.. den er lidt skæv hehe og fik skåret mmfén for tæt på kanten så den gik lidt i stykker nogen steder... men så har jeg jo lært af det til næste gang...

Anmeld

24. maj 2010

Dot D

vingummibamse skriver:

Den blev da fin, og husk øvelse gør mester, så du skal nok nå at blie rigtig god, til du skal lave dåbskage

Anmeld

24. maj 2010

vingummibamse

Dot D skriver:

Den blev da fin, og husk øvelse gør mester, så du skal nok nå at blie rigtig god, til du skal lave dåbskage

ja syntes også den blev oki... så er også ret sikker på at jeg nok skal blive fantastisk dygtig inden barnedåb.. hehe skal nok finde på alverdens undskyldninger for at laver en kage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.