Friske jordbær i kage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

Lise

Hvis man nu skal lave en fin fin kage, og man gerne vil have friske jordbær i, kan man så godt samle den to dage før den skal bruges? Tænkte bare..bliver jordbærene i sådan lidt medtagne? Eller kan man sagtens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

otlitrom

Jeg tror ikke jeg ville gøre det. Jeg er ikke en af de seje kagekoner, så jeg har ikke forsøgt mig. Men jeg tænker at det smager bedst, hvis den lige er lavet..

Bare en tanke

Anmeld

22. maj 2010

Lise

kitty skriver:

Jeg tror ikke jeg ville gøre det. Jeg er ikke en af de seje kagekoner, så jeg har ikke forsøgt mig. Men jeg tænker at det smager bedst, hvis den lige er lavet..

Bare en tanke

Jeg ville umiddelbart heller ikke gøre det. Men jeg skal bage dåbskager til næste søndag, og vil gerne have friske jordbær i nogle af dem, men de skal jo lægges sammen allerede fredag, så de kan pyntes lørdag...  Eller kan man lægge dem sammen lørdag morgen, og pynte lørdag aften? og spise søndag eftermiddag?

Anmeld

22. maj 2010

Susan1978

Lise skriver:

Jeg ville umiddelbart heller ikke gøre det. Men jeg skal bage dåbskager til næste søndag, og vil gerne have friske jordbær i nogle af dem, men de skal jo lægges sammen allerede fredag, så de kan pyntes lørdag...   Eller kan man lægge dem sammen lørdag morgen, og pynte lørdag aften? og spise søndag eftermiddag?

Lise den model ville jeg bruge..

det har jeg selv gjort.

der er friske jordbær i denne..

Anmeld

22. maj 2010

Lise

Susan1978 skriver:

Lise den model ville jeg bruge..

det har jeg selv gjort.

der er friske jordbær i denne..

Tak Susan - du er en knag  Det er det vi gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.