Undskyld (lidt langt)...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Plysbjørnen

Bamme ønsker at jeg skal give jer alle en officiel Undskyldning... Men tja, jeg ved ikke lige hvor jeg skal starte og hvor jeg skal stoppe...

Jo jeg vil gerne give mortil4 aka Fnidder Fnadder. En undskyldning for at have givet hende et møgfald i den tråd hvor Lone efterlyste mig...

Kan godt forstå at i er sure over at jeg reagerede som jeg gjorde over "festen" i August... Men som jeg forsøgte at forklare, så blev jeg faktisk ked af at i allerede inden "min fest" var afholdt, begyndte at planlægge en ny... For jeg har jo før set at i aldrig "startede" på en ny fest før en anden var overstået... Og jeg følte det som klar udmelding på at i ikke gad min fest... Netop også fordi at hver gang jeg bare så meget som nævnte festen fik jeg besked på at vente til vi kom lidt tættere på, på trods af at vi var i starten af april... Men også fordi at der engang var en som havde brokket sig over at der "jo var skod langt", bare fordi det for en gangs skyld blev holdt i sønderjylland... 

Der ud over så har vi en pt meget stresset hverdag (og har haft det længe) hjemme ved det at jeg arbejder aftenhold hver anden uge... Der ved ser jeg ikke mine børn andet end ca 1 time hver morgen inden de skal i institution de uger... Og mine forældre er tvangsindlagt som faste barnepiger i de uger da manden ikke kan nå hente i institution... Men tilgengæld er det også de eneste dage jeg føler jeg laver bare lidt herhjemme for når jeg er kommet hjem efter børnehentning kl. 16 om eftermiddagen er det begrænset hvad jeg orker... og er af hensyn til børnene nød til at lave mad med det samme...

Der ud over har jeg en bror der er "indlagt" på psykriatrisk og egentlig helst gerne ser vi besøger ham hver weekend, når vi egentlig bare gerne vil nyde hinanden...

Og ja ved godt det er forkert af mig, men alt dette har en tendens til at fucke op med mit temperament, som detsvære er kommet til at gå ud over jer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.