Så er den gal igen............:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

anna-jonas

Ida har nu, for anden gang på 2 mdr. fået lungebetændelse. Det starter med forkølelse, som sætter sig til hoste i et par dage............og så sætter feberen ind. I eftermiddag var den oppe på 39,5, så hun fik panodil, og vi fik startet på det penicillin som lægen ordinerede i formiddag. Nu sover hun..........og hun hoster ikke.............håber at vi får en rolig nat.

Knus Mette

Ps. Grunden til at hun har relativt nemt ved at få lungebetændelse, er at hendes muskelspænding i kropsstammen er nedsat...........derfor har hun sværere ved at hoste skidtet op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

oo

åh altså, det er bare FOR MEGET  jeg ønsker og håber at lille Idafis snart er frisk igen, hun har allerede været mere syg end jeg har været hele mit liv, og det er jo helt forkert sat sammen!!

Anmeld

21. maj 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

åh altså, det er bare FOR MEGET  jeg ønsker og håber at lille Idafis snart er frisk igen, hun har allerede været mere syg end jeg har været hele mit liv, og det er jo helt forkert sat sammen!!

Ja, det er rigtig meget, min lille stærke pige har været igennem...............håber at det bliver bedre her i løbet af sommeren, så hun er helt frisk når hun starter i institution d. 1 aug.

Der sker ikke så store fremskridt, med Ida lige pt. og det får mig til at føle, at jeg ikke gør det godt nok. For jeg burde jo lave flere øvelser med hende.............

Er vist lidt tudevorn og trist her til aften...........må vist gå i seng.

Anmeld

22. maj 2010

JustAnotherName

Øv Mette, hvor træls. Lille søde Ida. Det er så synd for hende.
Rigtig god bedring! Knus herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.