så fik man lige en sviner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Milka

jeg lister ind til pigerne nu her og kan lugte at luca har skidt – som hun altid gør efter hun er blevet lagt – tager hende forsigtigt op på puslebordet, hun sover bare videre. så skal hun selvfølgelig lige tisse mens jeg skifter ble, alt bliver vådt og jeg må sætte hende op og skifte natdragt. så begynder barnet bare at skælde og smælde, er sikker på hun siger: du skal kraftedme ikke komme her og forstyrre mig midt i min søvn, hvad fanden laver du mor! luca er bare den fødte komiker, det lyder bare så sjovt og jeg kan ikke lade være med at grine, så vågner fister søster, hun begynder også at grine så griner vi alle lidt, luca får nyt nattøj på og de falder begge i søvn igen med det samme.

dejlige tosser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

anna-jonas

Smiler................altså de små Bøtte-folk.

Anmeld

21. maj 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Smiler................altså de små Bøtte-folk.

de er bare i tophumør for tiden ... det er fantastisk

Anmeld

21. maj 2010

NaFe

Hahahaha..vor skønt altså....

Anmeld

21. maj 2010

oo

nåååårh, nattegrin =

Anmeld

22. maj 2010

JustAnotherName

århh, hvor er det bare kært! 

Anmeld

22. maj 2010

LIZO

hvor hyggeligt

Anmeld

22. maj 2010

lion

Milka skriver:

jeg lister ind til pigerne nu her og kan lugte at luca har skidt – som hun altid gør efter hun er blevet lagt – tager hende forsigtigt op på puslebordet, hun sover bare videre. så skal hun selvfølgelig lige tisse mens jeg skifter ble, alt bliver vådt og jeg må sætte hende op og skifte natdragt. så begynder barnet bare at skælde og smælde, er sikker på hun siger: du skal kraftedme ikke komme her og forstyrre mig midt i min søvn, hvad fanden laver du mor! luca er bare den fødte komiker, det lyder bare så sjovt og jeg kan ikke lade være med at grine, så vågner fister søster, hun begynder også at grine så griner vi alle lidt, luca får nyt nattøj på og de falder begge i søvn igen med det samme.

dejlige tosser

Lyder til I fik en lille griner, selvom alt blev lidt vådt

Anmeld

22. maj 2010

sarahb

ej det er jo bare for SJOOOOVT!!!
Det lyder bare helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.