Ag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Bamme

10 runder a' 9 huller, på 8 dage.

Er gået ned fra handicap 84-60, fra torsdag til onsdag.

Havde kaninmatch i aftes på "den store bane", FÅRK det var en oplevelse!!!

Lavede dog kun 9 points, havde 6 points efter 3 huller, men gik fuldstændig (sukker)kold, ca. 18.45.

Havde sat mig i hovedet at pointsene var lige meget, og at jeg bare lige skulle have hul på de kaniner.

Lige en update!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

ka li ja

jeg fatter ikke en dyt, men det lyder som om du er blevet hard core nørd

Anmeld

21. maj 2010

Marco2

Nej hvor godt. Så får du jo snart "stort kørekort". Så må vi ud at gå nogle huller sammen. Og flot at gå fra 86 til 60 på en uge.

Tror I har et lidt anderledes "system" end i vores klub, idet vi startede ved 56 eller 57....

DU må ha' lidt sucker med i din bag så du ikke går sukkerkold Hvis jeg begynder at kløjs i det mister jeg helt sutten, og så kører der om muligt endnu værre.

Jeg skal spille på mandag. Håber af få afsat krapylet til sviger

AG

Anmeld

24. maj 2010

Bamme

Nej hvor godt. Så får du jo snart "stort kørekort". Så må vi ud at gå nogle huller sammen. Og flot at gå fra 86 til 60 på en uge.

Tror I har et lidt anderledes "system" end i vores klub, idet vi startede ved 56 eller 57....

DU må ha' lidt sucker med i din bag så du ikke går sukkerkold Hvis jeg begynder at kløjs i det mister jeg helt sutten, og så kører der om muligt endnu værre.

Jeg skal spille på mandag. Håber af få afsat krapylet til sviger

AG

Hva så, kom du afsted idag?

Vi tog lige en quickie på par 3 banen, og jeg gik så lige ned i 56.

På trods af at mit knæ er helt i smadder og jeg har forstrukket ét eller andet i venstre side, MÅTTE jeg bare afsted.

Og ja, lyder som en god idé at tage en runde sammen, some day, kunne fannemer være hyggeligt.

Anmeld

24. maj 2010

Bamme

ka li ja skriver:

jeg fatter ikke en dyt, men det lyder som om du er blevet hard core nørd

Fatter du Kalaha?

Anmeld

24. maj 2010

Marco2

Bamme skriver:

Hva så, kom du afsted idag?

Vi tog lige en quickie på par 3 banen, og jeg gik så lige ned i 56.

På trods af at mit knæ er helt i smadder og jeg har forstrukket ét eller andet i venstre side, MÅTTE jeg bare afsted.

Og ja, lyder som en god idé at tage en runde sammen, some day, kunne fannemer være hyggeligt.

jow jow. Vi kom afsted. teetid kl 7.45. Men specielt godt gik det ikke. Det er lidt svært når man er ved at få ændret nogle ting i sit sving. Så er det sgu som om man er helt rookie igen. Men lavede da 26 point. bestemt ikke prangende.

Men super flot at su nu er i 56. Hvornår må du komme på stor bane?

AG - som lige har taget en morfar med Emsen

Anmeld

24. maj 2010

ka li ja

Bamme skriver:

Fatter du Kalaha?

dumme mædde

Anmeld

24. maj 2010

ivfmarie

jeg aner ikke hva der står, men hvis jeg ikke svarer bliver du jo bitchy....

Det er da på tide at du er kommet igang med det der golferi - når det nu lige er noget for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.