Trold/bettefis/Betina/troldepus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Bamme

Velkommen tilbage!

Hvor længe har vi så fornøjelsen af dig denne gang?

Troede du havde smækket med døren for sidste gang?

God pinse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Plysbjørnen

Bamme skriver:

Velkommen tilbage!

Hvor længe har vi så fornøjelsen af dig denne gang?

Troede du havde smækket med døren for sidste gang?

God pinse!

Næ just ikke... Jeg har længe læst med her inde ... 

Men jo jeg var egentlig blevet enige med mig selv om at jeg ikke gad mere ...

Men ja... Det er satme svært at lade være når i nu har været en del af mit liv i snart 3½ år ... Så er det lidt som om at i er en del af mig...

Og det er altså ikke helt det samme at skrive et inlæg om manglende "russere" under "prøver (ikke) at blive gravid" som det er her inde ...

Anmeld

21. maj 2010

Bamme

BetinaTrold skriver:

Næ just ikke... Jeg har længe læst med her inde ... 

Men jo jeg var egentlig blevet enige med mig selv om at jeg ikke gad mere ...

Men ja... Det er satme svært at lade være når i nu har været en del af mit liv i snart 3½ år ... Så er det lidt som om at i er en del af mig...

Og det er altså ikke helt det samme at skrive et inlæg om manglende "russere" under "prøver (ikke) at blive gravid" som det er her inde ...

Jeg tror faktisk folk er en smule trætte af dine humørsvingninger, for at være HELT ærlig.

Hvor mange chancer skal en person dog have, for at finde ud af hvad netikette er?

Hvad med at starte med en OFFICIEL undskyldning? Og måske prøve at høre om hvad folk siger til, hvis du gerne vil være med igen?

Anmeld

21. maj 2010

Plysbjørnen

Bamme skriver:

Jeg tror faktisk folk er en smule trætte af dine humørsvingninger, for at være HELT ærlig.

Hvor mange chancer skal en person dog have, for at finde ud af hvad netikette er?

Hvad med at starte med en OFFICIEL undskyldning? Og måske prøve at høre om hvad folk siger til, hvis du gerne vil være med igen?

Det er da fair nok at folk er ved at være trætte af mine humørsvingninger ...

Men helt ærligt jeg kan ikke se at jeg har noget at undskylde for... Jo måske lige at jeg har et temperament som siger spar 2, men det er ikke noget jeg vil undskylde for... 

Det er jo ikke sådan at jeg skrev nogen (efter min mening) hidsige (hvor jeg var ved at flå hovedet af jer) beskeder eller noget, men jeg forsøgte flere gange forklare hvorfor jeg valgte at aflyse den fest, som jeg var ved at planlægge... Og den forklare var der flere der ikke ønskede at acceptere og skrev en del sårene beskeder ...

Men jeg kan da godt forstå hvis i ønsker jeg skal holde mig helt væk ... 

Anmeld

21. maj 2010

Marco2

Vil bare sige velkommen tilbage!

Håbede at se dig her igen. Og du er vist ikke den eneste med temperament

AG

Anmeld

22. maj 2010

ivfmarie

Hey Trold

Du er akkurat lige så meget velkommen her som alle andre!

Men du må forstå at du efterhånden har lagt en stil der gør at vi (eller i hvert fald jeg) holder lidt igen med at svare på dine indlæg. Du har flere gange "generobret" vores tillidt/respekt efter et dramatisk exit, blot for endnu engang at at blive Betina 6 år og forlade senen surmulende... Jeg er ikke sikker på at vi bliver ved med at vende den næste kind til... Hvis du forstår?

Marie

Anmeld

22. maj 2010

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Hey Trold

Du er akkurat lige så meget velkommen her som alle andre!

Men du må forstå at du efterhånden har lagt en stil der gør at vi (eller i hvert fald jeg) holder lidt igen med at svare på dine indlæg. Du har flere gange "generobret" vores tillidt/respekt efter et dramatisk exit, blot for endnu engang at at blive Betina 6 år og forlade senen surmulende... Jeg er ikke sikker på at vi bliver ved med at vende den næste kind til... Hvis du forstår?

Marie

Hørt og forstået....

Skal nok tænke over hvad jeg skriver... Og så kan i jo bare svare hvis i har lyst...

Anmeld

22. maj 2010

ivfmarie

BetinaTrold skriver:

Hørt og forstået....

Skal nok tænke over hvad jeg skriver... Og så kan i jo bare svare hvis i har lyst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.