Hjemme igen (MEGET langt indlæg!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

NaFe

Åhhhh altså lille carla mus.... Håber virkelig ikke den feber kommer tilbage...x for hun er sluppet af med det væreste nu, for sikke da en omgang hun har været igennem... øv øv....

rigtig go bedring med lille musen

knus til dig og lille carla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

oo

åh hvor lyder det bare frygtelig voldsomt jeg håber hun er i bedring og at den ikke lige vender om, så I skal tilbage  for søren, Michella, hvor må du bare ha været bange!!!

Anmeld

21. maj 2010

Skouboe

Velkommen hjem alle 3

Anmeld

21. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,for pokker,jeg er da lige ved at tude!Sikke en historieDejlige,lille Carla,var bare SÅ ked af det da jeg høre I var blevet indlagt.Jeg krydser alt hvad jeg har for at hun bliver hurtigt rask nu,og at du også får det bedre

Anmeld

22. maj 2010

JustAnotherName

Det var med våde øjne, at jeg fik læst mig igennem dit indlæg.
Puuha for en omgang. Hvor kan jeg godt forstå dig.
Det var dog helt urimeligt, at der skulle stikkes så mange gange forgæves, før det lykkedes dem, at få lagt det drop. Øv!

Sikke en hård omgang. Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at lille Carla kommer på toppen i en fart nu, og at indlæggelse er et overstået kapitel.

Stort trøstende knus til Jer herfra os 

Anmeld

22. maj 2010

MORJESPERSEN

Puha sider her og stor tuder over alt det du skriver i har været igemmen.... Jeg kan godt forstå du brød sammen flere gange... puha så mange gange de skulle stikke hende, det syndes jeg godt nok er for mange gange til sådan en lille pige. Sådan noget skal jo bare lykkes første gang, selvom det ikke altid gør

Det er godt du havde din vinnende ved dig og så manden var der i flere dage hos jer...

Jeg er glad for i er hjemme og at hun er i bedring. Du må endlig sige til hvis du har brug for noget, for vi er jo alle her for både dig og Carla...

Mange knus og tanker her fra til jer alle 3

Anmeld

22. maj 2010

sarahb

puha en omgang, det er jo helt vildt med de nåle.. Det var jeg også brudt helt sammen over.
men det er så godt at hun har det bedre nu og der er til at se en ende på det.

Fortsat god bedring med prinsessen.

Kram Isaac og Sarah

Anmeld

22. maj 2010

ooo

Stakkels lille Carla, og stakkels dig.

Det er en hård omgang i har været udsat for, jeg håber at det går bedre, og at I slipper for at skulle tilbage til hospitalet.

M.

Anmeld

22. maj 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Sidder her og tuder.................for dit indlæg rusker op i nogle grimme, grimme minder. Det er noget af det hårdeste jeg har prøvet..........at være indlagt med Ida sidste sommer. Hold kæft hvor er man bange, og frustreret over al den smerte de skal gennemleve.

Jeg håber at super-Carla bliver rask i en fart. Så i kan få jeres glade og dejlige datter tilbage.

Sender hende og dig et stort kram.

Åh søde Mette!!!! Du må ikke græde... Men ja det ER bare en grim oplevelse!!!! Carla har heldigvis været i godt humør i dag på trods af feber og mavepine! Jeg glæder mig bare sådan til hun er HELT sig selv!

Anmeld

22. maj 2010

Barbamama

NaFe skriver:

Åhhhh altså lille carla mus.... Håber virkelig ikke den feber kommer tilbage...x for hun er sluppet af med det væreste nu, for sikke da en omgang hun har været igennem... øv øv....

rigtig go bedring med lille musen

knus til dig og lille carla

Tak skal du have. Ja hun døjer desværre stadig med feber, men den er ikke oppe at runde de 40 mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.