Hej alle sammen,
Nu har jeg læst lidt på tidligere indlæg, men er stadig i tvivl om, hvorvidt jeg selv har haft veer de sidste par dage. Jeg har nemlig ikke rigtigt haft plukkeveer i løbet af graviditeten (og hvis jeg har, har jeg vist ikke rigtig mærket det!).
Det startede onsdag aften med, at jeg begyndte at få vedvarende niv i underlivet, der sådan "bølgede" om i lænden, min mand prøvede så at tage tid på dem over et par timer og de varierede fra 40-70 sekunder, hvor jeg måtte koncentrere mig om vejrtrækningen med alt fra 3-10 mins interval. De gik så desværre i sig selv i går eftermiddags efter ca. 20 timer, og nu kommer de meget sporadisk, men er stadig så kraftige, at jeg må stoppe op og "trække vejret".
Jeg fik et tjek på FG igår aftes, da jeg blev lidt bekymret for bettemanden, da jeg ikke havde mærket meget til ham - han har det godt, min livmoderhals er udslettet og jeg er 1 cm åben. Men da jeg så forklarede mine smerter for JM, sagde hun at det "bare" var kraftig murren i underlivet og ikke rigtige veer...hun sagde, at veer skulle starte med at spænde ovenfra på maven og bevæge sig nedad mod underlivet...hva siger I - tror I, hun måske kan have misforstået mig? Jeg ved jo ikke som førstegangsfødende, hvordan veer skal føles eller hvor de skal sidde...
Det blev lidt langt, men tak fordi I læste med så langt og håber, der er et par stykker, der kan give nogle gode input
Jeg vil bare gerne snart have min lille mand ud!
// Auner83 - 41+1
Anmeld